PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, June 29, 2011

AUSTRALIA AKAN BANTU MALUKAN MALAYSIA DIMATA DUNIA

STUPID MALAYSIAN FOOL..!!
Apabila perhimpunan "Bersih" yang cuba diadakan diMalaysia mendapat banyak tentangan dan halangan serta tidak mendapat "Permit" untuk melumpuhkan segala kegiatan ditengah bandaraya yang sedang sibuk, dibuat pula diluar negara iaitu Australia yang sememangnya menyokong aksi Liwat dan kegiatan main belakang dihalalkan dinegara Kanggaroo itu.

Negara inilah yang menjadi "Dajal" dan puaka, apabila menuntut Kerajaan Malaysia menggugurkan kes Liwat Anwar dimahkamah dengan ditandatangani oleh 50 pemimpin kiri negara itu.

Kali ini, mereka seperti menaja pula perhimpunan haram di Malaysia tetapi "Halal" dinegara Kanggaroo tersebut diadakan semata-mata nak menghalalkan perbuatan Anwar yang sememangnya "Haram" diMalaysia.

Sekumpulan rakyat Malaysia yang menuntut di Australia berikrar akan meneruskan hasrat mengadakan perhimpunan bagi menyokong "BERSIH" di sebalik amaran oleh pihak berkuasa Malaysia supaya tidak berbuat demkian.

Seorang pelajar di Adelaide dalam satu kenyataan berkata tunjuk perasaan akan diadakan pada masa sama dengan perhimpunan "BERSIH" di Kuala Lumpur pada 9 Julai ini yang dijadualkan pada jam 2 petang.

Pelajar yang hanya mahu dikenali sebagai Maverick itu berkata, perhimpunan akan diadakan di tujuh bandaraya di lokasi simbolik seperti bangunan konsulat Malaysia di Sydney dan Perth dan juga bangunan Parlimen di Canberra.

Namun, katanya perhimpunan terbesar dijangkakan di Melbourne. Di Adelaide, perhimpunan akan diadakan di Victoria Square Fountains, ia lebih menjurus ke arah mendidik pelajar Malaysia mengenai demokrasi dan situasi yang sedang dihadapi di Malaysia.

Menurut Maverick, beliau langsung tidak gusar dengan amaran yang dikeluarkan oleh pejabat Konsulat Malaysia pada 24 Jun lalu yang melarang pelajar Malaysia berhimpun. Ini kerana katanya, rakyat Australia juga akan menyokong mereka.

Kononnya, Australia mengamalkan demokrasi tulen dan akan menyokong mereka dalam penganjuran perhimpunan seumpama itu. Dalam beberapa hari lagi, mereka akan berhubungan dengan beberapa senator dan ahli parlimen Australia bagi menyokong perhimpunan tersebut.

Inilah masalahnya pelaar Malaysia ni, disuroh belajar pergi luar negara, lain pula rancangan pelajar-pelajar ni. Apa yang cuba disampaikan dinegara orang oleh pelajar ni apabila cuba memalukan negara sendiri..??

Mana budak-budak ni letak muka bodoh tonggong mereka ni..??

Mungkin Anwar dan "Kroni" nya dah mengajar pelajar-pelajar ni kurang ajar, memalukan muka sendiri di negara orang. Belajar memalukan negara sendiri, tak pernah dibuat pelajar negara lain.

Pelajar yang tak adap etika, bukan makin pandai belajar luar negara, sebaliknya jadi orang bodoh dan bangang..!!!

Dapat sijil ke buat "Demo" negara orang..?? Bukannya, bila balik nanti kalau kerajaan tahu, kamu semua akan dikenakan tindakan ke..???

Bodoh tak tentu arah..!!!

10 comments:

Anonymous said...

Putuskan sahaja hubungan diplomatik dengan Autralia ni buang masa je..Student atau rakyat malaysia kat sana kita senarai hitamkan sahaja nama mereka dan lucutkan saja kerakyatan mereka ni. Jangan bagi masuk malaysia lagi dah...jahaman punya manusia

azrin said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Haram jadah betul lah pelajar yg jenis si tanggang. Harap kedutaan dapat menghantar spy mereka utk mengenalpasti identiti penganjur dan penyokong demo bersih. Ambil tindakan terus. Aku sokong lucut kerakyatan mereka sebab mereka pun tak sabar2 nak jadi rakyat Australia.

hitman said...

Bawak balik budak2 ni ke malaysia. terus masuk ke ISA. diorang ni dah memalukan Rakyat Malaysia. Ada agenda yg tersembunyi sebenarnya mereka ni.

Anonymous said...

AMBIL MAKLUMAT MEREKA. DAN BUAT TINDAKAN YANG TEGAS SEPERTI MENARIK BALIK BIASISWA MEREKA. TAK GUNA DIBERI BANTUAN KAUM PELAJAR INI.
KERANA MEREKA INI MEMANG GULUNGAN ORANG YANG TIDAK TAHU BERTERIMA KASIH.MEREKA INI UMPAMA MELEPASKAN ANJING YANG TERSEPIT. TIDAK TAHU HENDAK BERTERIMA KASEH DIATAS BANTUAN YANG KEREJAAN TELAH BERIKAN.

Anonymous said...

JANGAN...KESIAN MEREKA KALAU TANGKAP MEREKA..BUKAN MEREKA YG MEMALUKAN NEGARA MALAYSIA TETAPI PEMIMPIN KITA SENDIRI YG MEMALUKAN NEGARA KITA.

Anonymous said...

KITA NAK TANGKAP MEREKA BILA2 MASA KITA BOLEH TANGKAP SEBAB POLIS2 MALAYSIA SEMUA DIBAWAH PIMPINAN PARTI KITA.POLIS BN KATAKAN.NANTI KALAU DAH TERUK SANGAT DAH KITA WAT REPORT SOH ANJING2 KITA NI P TANGKAP.

Anonymous said...

KITA NAK TANGKAP MEREKA BILA2 MASA KITA BOLEH TANGKAP SEBAB POLIS2 MALAYSIA SEMUA DIBAWAH PIMPINAN PARTI KITA.POLIS BN KATAKAN.NANTI KALAU DAH TERUK SANGAT DAH KITA WAT REPORT SOH ANJING2 KITA NI P TANGKAP.

Anonymous said...

assalam, harapnya kerajaan MALAYSIA tarik balik kerakyatan bebudak nih, biaq depa merempat kat sana, kalau dah kerajaan sana baguih sangat, biaq depa dok kat sana sampai mampuih, jangan dok bagi balik dah ke MALAYSIA..satu lagi, minta pihak akhbar siarkan gambaq mereka dalam muka hadapan akhbar utama, biaq mak pak depa tau yang anak depa bukannya nak belajaq sangat bila ada kat sana..!! gitu aje nak mengajaq nya!

Anonymous said...

Laaaa....Tak ingat ke ASAL KETURUNAN ORANG AUSTRALIA? KAN PULAU TU TEMPAT BUANGAN BAGI PENJENAYAH ORG PUTIH ZAMAN SILAM.... darah penjenayah tu masih mengalir segar dalam diri mereka..... kalau jenayah tu tak berat, tak kan sampai kena buang begitu jauh dari england

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...