PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, June 28, 2011

ANWAR TAK TAHU MALU, JEJASKAN IMEJ ISLAM..!!!

Tindakan Anwar enggan melepaskan jawatan disandangnya walaupun terpalit dengan skandal seks "liwat" dan "China Doll" bukan saja boleh merosakkan imej Islam, malah penghinaan kepada rakyat Malaysia.

Anwar tidak akan melepaskan jawatan selaku Ketua Pembangkang sebaliknya mencari pelbagai helah dan jawapan yang tidak mempunyai bukti bagi menafikan tuduhan itu.

Apabila dikatakan 99.9 peratus sipelaku dalam video seks itu adalah Anwar, wajib rasanya dan wajar PAS, DAP dan ahli PKR mencari kebenaran, jangan menafikannya tanpa usul periksa dan seharusnya berusaha cari kebenaran.

Pihak pembangkang boleh memanggil pakar untuk menafikan, kenapa hendak dijawab secara tidak logik, walaupun mempunyai bukti dan pelakon China Doll pun turut akan dipanggil memberikan pengakuan.

Ini bukan saja soal agama ia adalah satu nilai manusia sejagat apabila pemimpin ada masalah keruntuhan moral seteruk begini, Anwar perlu meletakkan jawatan.

Rakyat bukannya nak persoalkan Anwar berzina ke, ataupun main "Rounders" dalam rakaman video seks, tapi itu bukti yang mengesahkan Anwar terlibat..!!

Jika dahulu Pakatan PR cepat menghukum Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek apabila dikaitkan dengan skandal seks, beliau terus melepaskan jawatan disandangnya, namun tidak mahu pula bertindak bila ia terkena pada batang hidung sendiri iaitu ketua Pembangkang mereka, Anwar.

Dayus, bacul dan pengecut untuk menegakkan kebenaran walaupun kita semua tahu, memang yang benar itu selalunya pahit. Kenapa tidak mahu menerima kenyataan walaupun sudah ditunjukkan bukti sememangnya Anwar bersalah.

Hairan sungguh, seperti dah kena "bomoh" dengan Anwar sehinggakan tidak dapat membezakan mana yang salah dan mana yang betul. Kalau ikut zaman dahulu, ye la betul takda Televisyen, HandPhone, Kamera, bolehlah nak guna istilah 4 saksi. Tetapi ni zaman moden, dah ada kesemuanya, malah ada kamera rakaman yang boleh buat rakaman dalam gelap.

Macam rakaman Anwar kena "Candid Camera" tu, alahai, yang dibongkarkan Dato Trio tu...!!!

5 comments:

Anonymous said...

"Kenapa perlu lepaskan jawatan? Apa yang saya lakukan adalah hak peribadi saya. Saya ada KEBEBASAN dan HAK ASASI saya untuk melakukannya" kata Anwar Ibrahim...

Anonymous said...

tetapi bukan nya haka kebebasan melakukan seks liwat dan porno sebagai seorang pemimpin...!!!

Anonymous said...

Kenapa saya perlu letak jawatan, yg berdosa saya, yg sedap kemaluan saya..

Wake UP! said...

Salam. Anwar ni pemidato yang hebat. Mungkin dia pakai ilmu hitam untuk memukau penyokongnya agar terpesona dengannya yang tak berapa hebat tu.

Anonymous said...

Memang Anwar Ibrahim pemidato yang hebat. tatapi jika mengkaji isi-isi pidatonya daripada zaman dia di Universiti Malaya, di ABIM, Menteri Pendidikan, Menteri Kewangan merangkap Timbalan Perdana Menteri, orang buangan kerajaan yang mahukan reformasi dan Anwar kini, maka kita dengan mudah dapat membuat kesimpulan bahawa Anwar Ibrahim adalah pembohong paling besar dalam sejarah Malaysia. Anwar Ibrahim rela menjual dan melacurkan apa saja hatta maruah diri, keluarga, bangsa dan agamanya sekalipun demi kuasa politik.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...