PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, May 26, 2011

INI DIA PENGEDAR VIDEO SEKS ANWAR..!!! TANGKAPLAH..!!!


Pakatan PR selalu menuduh tanpa mengusulkan bukti, tetapi kali ni biar KL BOYZ saja yang bongkarkan siapakah gerangan sebenar yang mengedar video seks Anwar secara meluas.

Ia adalah tak lain tak bukan, si Talam Dua Muka yang sekarang kuat menyokong Pakatan rakyat. Blogger yang kuat mengampu pakatan PR ni dalam diam kiri pun sapu, kanan pun dia sapu.




Cuba tgk dekat sini blog pencacai ni memaki-hamun kerajaan. KLIK DISINI


Sekarang kita perhatikan pula video sebarannya yang dibuat dalam diam..!!!



Untuk lihat page profilenya dilaman YOUTUBE. KLIK DISINI

Tengok senarai viewers yang dah menonton video seks sebaran si talam dua muka ni.




Janji duit masuk poket, akan dikerjakan si pemangsanya setelah diberi oleh taukenya. Nak tahu taukenya..?? Agak sendiri lah..!!?

Tengok muka si sotong lembut ni, dah tahu dah mana datangnya melaun talam dua muka ni...!!

4 comments:

YB Raz said...

ini milo basi..anak ikan anwar dia ni.

anti bohmau said...

milo suam ni yg upload ke youtube video nwar?

mak datuk!! salah pelihara orang la puak2 PR ni. patut puak2 pr pergi tenyeh budak, bak kata ybraz, milo basi ni!

leps ni jgnla nak sedap2 tuduh ni kerja orang umno!

milo oh milo!!!

Anonymous said...

Milo Suam ni kerja dengan Khairy Jamaluddin YB Rembau. Gua ada bukti... lu orang semua kena tipu dengan blogger Milo Suam ni... Dan gambar di atas tu bukan gambar dia... tak percaya klik sini

http://bit.ly/lpa0s7 http://bit.ly/kVOQVn
http://bit.ly/kjnOTN

KJ ni memang celaka... gua tunggu masa je. Sekarang ni gua tengah kumpul maklumat tentang Milo dan KJ. Gambar milo gua dah dapat dah, tu gambar atas tu bukan gambar dia bro, lu tak cekap siasat...

Sekali lagi gua jumpa dia ambik duit dari KJ, gua akan tangkap gambar... Tunggu.....

KL BOYZ said...

memang betul kau auta lebih bro....gua dah siasat lagi cekap dari kau..!!! Jangan lha nak temberang bro...!! Aku kenal siapa sisotong ni...taukenya Husam sedara kau tu yang nak menikam belakang anwar..!! Temberang kasi fakta la bro.!!! tak habis-habis nak kaitkan UMNO. Memang dasar Pakatan Haam temberang..!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...