PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 20, 2011

ANWAR PEMBAWA BUDAYA KURANG AJAR DAN BIADAP





Satu amalan budaya yang amat biadap iaitu menyalak, memaki-hamun, sumpah-seranah dan buat fitnah adalah satu permainan yang selalu diamalkan oleh pihak pembangkang masa ni, untuk menarik penyokong untuk menyemarakan lagi kemarahan rakyat terhadap kerajaan.

Provokasi dan budaya jalanan terus dibawa didalam kancah politik kotor mereka. Pemimpin mana yang tak pernah dimaki-hamun Anwar dan pengikutnya..?? Jika mereka orang yang baik-baik takan mereka melakukan sedimikian rupa hanya kerana hendak berkuasa.

Kenyataan yang dilemparkan pakatan PR kebanyakan berunsurkan fitnah, contohnya kes Altantuya yang direka cipta Anwar untuk menjatuhkan kepimpinan Najib sebagai Perdana Menteri.

Anwar tahu yang nama Najib terus menjulang naik sebagai PM yang disegani masakini, sebab itulah pelbagai cerita rekaan dicipta agar dapat memburukkan Najib sebagai PM.

Cerita khayalan Anwar akhirnya dibongkarkan oleh kuda tunggangannya sendiri iaitu Raja Petra yang dahulu kuat menghentam pihak kerajaan. Akhirnya roda berpusing semula kearah Anwar, untuk melenyek dan menganyang Anwar semula yang akan melenyapkan sedikit demi sedikit Anwar daripada arena politik.

Bila Anwar di Sarawak, orang Sarawak tanya tentang video seksnya, Anwar lari. Tetapi harini berbagai komen dikeluarkan diblognya, kononnya semuanya dah dirasuah dan dikaburkan oleh pihak tertentu.

Kenapa tak jawap dimasa orang bertanya, ini jawap kat dalam blog pula. Berdepan taknak jawap, jawap dibelakang orang pula. Memang sah suka main belakang lah Anwar ni..!!! Lepas tu buat pelbagai fitnah pula..!!!

Memang Anwar ni pembawa budaya biadap terhadap masyarakat agar terus bersikap kurang ajar, melawan pada undang-undang dan membuat huru-hara pada apa-apa perhimpunan sekalipun.

Mesti akan jadi kelam-kabut dibuatnya sehinggakan membuat orang yang tak terlibat menjadi ketakutan dan tidak selesa, akibat kebiadapan sikap dan perbuatan melampau mereka.

Memang tepat tindakan Tun Mahathir menyingkir Anwar yang penuh dengan segala penyakit busuk daripada UMNO. Seumpama membuang Virus daripada dalam badan, jika tidak habis rosak seluruhnya.

Kata orang tua-tua dulu, Kerana Nila Setitik, Rosak Susu Sebelanga.

6 comments:

tasekM said...

salam ziarah.




z = 4


.

Anonymous said...

ONE WORD 3 U ANUAR "CIBAI" LU

Anonymous said...

Salam

Takziah kepada mereka yang tiada berakhlak seperti muslim dan mukmin, tetapi jika dikaji, inilah cara US dan Israel mengajar seluruh dunia jika tidak sebulu dengan kerajaan mereka...........jangan lupa, Algeria, puak penyokong kuat Islam telah memenangi pilihan raya secara adil, maka puak pro US yang kalah telah melakukan huru hara sehingga tentera US merampas algeria daripada puak penyokong Islam.....inilah demokrasi anwar , saling tak tumpah seperti cara US dan yahudi....

anselmo said...

Aku Rasis- Anwar dan PAS dajjal. Jauhi diri dan keluarga dari mereka.

anselmo said...

AKu Rasis- Anwar dan PAS adalah pendusta ugama akhir zaman. Hindari diri dan keluarga dari mereka.

Anonymous said...

Hero Hindustan ni silap silap boleh buat strategi maut diakhir2 filmnya. ake ake Kalau serawak tko dulu mau dia buat sumpah laknat bila hampir kat pru 13. Mungkin juga isu RPK terbaru boleh buat pukulan maut kalaupun tsunami tak berlaku di serawak. Tapi gelora rakyat pada isu anuar ni memang amat merbahaya pada BN dan masih boleh digunakanya jika tidak ditangani. Pengalaman hidup dia menunjukkan semua perkara tidak mustahil dan tidak pernah perduli apa pun. Satu2 langkah menyelamatkan meruahnya yang dia cemari ialah ke putra jaya.

Kesian Najib kesuntukkan masa jika itu yang terjadi dan orang Islam jika spin ke PR tak ada air mata aku ni he hehe..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...