PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 20, 2011

AKHIRNYA PKR AKUI ANWAR AKAN KENA TANGKAP




Walaupun sedang dikaitkan dengan kes liwat yang masih tertanggung di mahkamah, dengan beraninya Anwar bebas melakukan apa saja disukai, yang akhirnya kebebasan dan hobi kelakuan Anwar dibongkarkan oleh Datuk T dimata umum.

Bertalu-talu blog-blog menerangkan sejak dari dulu lagi yang Anwar ni memang lagenda seks. Depan belakang pun sapu, sejenis ke, 2 jenis ke, semua ditaram.

Apabila ada individu yang ingin mendedahkan sikap buruk laku Anwar, akan di lemparkan pelbagai tuduhan dan tomahan bahawasanya ia adalah konspirasi lah, Fitnah lah, rasuah la dan berbagai lagi.

Setahu aku, Anwar lah bapa kepada segala rasuah. Sejak dalam UMNO lagi Anwar lah pembawa budaya merasuah dikalangan ahli UMNO. Pandai bersandiwara, berbohong dan memang pandai talam dua muka.

Seperti sejarah yang menimpa Tun Ghaffar Baba didalam pemilihan UMNO dahulu. Pada mulanya Anwar mengatakan Tun Ghaffar sebagai bapa dan tidak akan bertanding untuk melawan jawatan didalam UMNO. Tetapi dalam diam Anwar telah mengerahkan jenteranya berkempen untuk mengalahkan Tun Ghaffar Baba.

Apabila menjelang tarikh tutup pencalonan, Anwar mengumumkan untuk bertanding secara tiba-tiba pula. Terkejutlah Tun Ghaffar ketika itu, kerana beliau langsung tidak menyangka Anwar akan mencabarnya setelah berjanji tidak akan bertanding.

Sekarang, setelah terkeluar video seks Porno Anwar, ramai ahli-ahli PKR berputih mata dengan tersebarnya video 1.47 minit itu. Belum lagi dapat mereka lihat 22 minit punya, segala-galanya akan nampak baik perut, janggut, muka, ada bulu ke takda, dah pandai membuat ramalan sendiri pula.

Ramai juga yang terpaksa menanggung malu dan menelan pahit dengan mengatakan ia bukanlah Anwar, walaupun dilihat dengan mata kepala sendiri. Semakin dibuat sembangyang hajat, semakin terlondeh busuk pekung Anwar yang dianggap seperti anak tuhan yang tak akan melakukan sebarang dosa.

Macam pengikut "Ayah PIN" je mereka-mereka ni, seperti dah termakan barang atau dibomohkan Anwar..!!! Tetapi Saifudin Nasution sajalah yang mengakui yang Anwar akan kena juga, macam dah buat perancangan saja apabila Anwar telah dihadapakan kemahkamah nanti..??

Ada sesiapa pengganti ke nanti, yang bakal menggantikan Anwar dengan kes seks dan liwatnya, dan juga Nik Aziz yang sedang menempuh hari tuanya...???

3 comments:

Nasionalis1982 said...

bro..apa pasal blog gua masuk dalam senarai 'BLOGGER-BLOGGER PENCACAI PAKATAN KERAJAAN RAKUS' ????

sabotaj ke? nak main konspirasi? haha.
sila jawab dalam tempoh 24jam. hehe

KL BOYZ said...

maaf bro, kesilapan teknikal.

Anonymous said...

gua nampak gambar karpal singh untuk tajuk Azmin harus 'bertaubat'. sekali nampak rupa karpal singh tu macam ok je. Aku rasa karpal tu boleh ajak masuk BN. Dia akan jadi aset yang paling berharga bagi BN. Dia ada segala bukti terhadap tuduhan liwat nuar berahim.

Lu tengok muka nuar berahim. gua ingat muka karpal singh lagi ada 'seri' berbanding nuar.. keh keh keh...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...