PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 21, 2011

ANWAR KOLEKSI JAM OMEGA PORNO YANG HILANG






Masihkah ingatkah lagi tentang Jam Omega Porno yang dikaitkan dengan Anwar semasa kejadian rakaman video seks skandal Anwar berlaku..??

Jam Omega tu tertinggal selepas syok buat kerja tak baik tu. Dah ditanya pada si Anwar tentang jam tersebut tetapi bukan jawapan yang dberikan, sebaliknya sindiran dan nasihat pula seakan orang lain pula yang bersalah kerana mempercayainya.

Kalau ye pun Anwar ni tunjukkan je la Jam PORNO tu pada media dan wartawan, apa salah bukannya susah sangat. Baru la semua orang boleh percaya..!!!

Ini tidak, dia bawa kita berfikir panjang berpusing-pusing sampai pening. Kan senang, jika tunjukkan je Jam Omega tersebut. Bukan kena keluar duit pun..??

Emtah-emtah gi London la ni kena keluar banyak duit kot, nak tempah semula Jam Omega yang dikatakan nilainya amat tinggi dan bukannya boleh dibeli oleh rakyat marhein cam kita ni.

Balik je dari London, tahu-tahu dah tunjukkan Jam Omega PORNO tu. Mana lah tau ni semua permainan buruk Anwar yang tinggal nyawa-nyawa ikan je la ni dalam arena politik.

Kita tengok saja lah sandiwaranya nanti.

Ini dia video koleksi Jam Omega PORNO Anwar...

1 comment:

Hahn said...

Kata Harian Metro Polis dah hantar video dan perakamnya ke luar negara kepada satu badan penyiaran untuk siasatan. Antaranya untuk mengecam pelakunya yang kelihatan tidak sempat sempat pecat seluar depan kawan yang lengkap berpakaian.

Macam budak budak kampung nak terjun kolam renang.

Kalau baca dari keterangan itu macam BBC jer atau Badan Penyiaran British.

Selain dari laser kulit untuk hilangkan jeragat neraka tu mungkin beliau cuba menganggu sisatan video itu melalui jaringan Yahudinya.

Jangan sampai BBC nanti pun ikut rentak dia: It wasn't me!

Anjing ni bukan boleh percaya sangat.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...