PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 14, 2011

ANWAR ALTANTUYA ADALAH KONSPIRASI CIPTAAN PAKATAN HARAM





Altantuya adalah konspirasi ciptaan Anwar bertujuan untuk menyekat Najib daripada menjadi Perdana Menteri. Ia adalah konspirasi Anwar untuk menuduh Najib dan Datin Seri Rosmah dilibatkan dalam kes pembunuhan Altantuya.

Bertujuan untuk menghalang dan ingin menyekat Najib mengambil alih jawatan Perdana Menteri dari Tun Abdullah Ahmad Badawi yang akan meletakkan jawatan ketika itu.

Kalau ikut penjelasan Raja Petra Kamaruddin atas permintaan beberapa individu yang telah memberi maklumat kepadanya, mendesak agar beliau membuat pengakuan bersumpah untuk menghalang dan mneyekat Najib daripada menjadi Perdana Menteri.

Mereka semuanya terdiri daripada askar-askar upahan Anwar iaitu Nik Azmi Nik Daud, John Pang, Blog Din Merican dan seorang pegawai perisik angkatan tentera dikenali sebagai Kolonel Azmi Zainal Abidin.

Raja Petra menerangkan, ia mendapat lampu hijau daripada Anwar untuk melaksanakannya agar kepercayaan terhadap Najib menjadi pudar.

Anwar memang seorang manusia dajal kerana sanggup melakukan apa saja agar impian dan harapannya terlaksana. Sanggup merekacipta fitnah dan pembohongan agar terlerai dendam lama untuk memerintah negara.

Anwar adalah syaitan yang bertopengkan manusia, penuh dengan lakonan dan penipuan..!!!

Dibawah video Raja Petra Kamaruddin memberikan pengakuan...


4 comments:

Anonymous said...

Syaitan atau iblis akan mengajak manusia ke neraka. Apabila sampai ke neraka ,syaitan akan ketawa dengan mengatakan manusia atau pengikutnya bodoh sebab termakan hasutan. Tinggallah si bodoh terkantong menerima nasib dan azab., sedangkan syaitan dan iblis akan berlepas tangan.
maka inilah fahaman yg dibawa oleh anuar....yg begitu syok menyanyi lagu "dunia sudah terbalik" ketika kempen diserawak.Apabila negara hancur dia akan ketawa seperti orang gila. Yang tinggal hanya pengikut pengikut bodoh sambil melihat negara huru hara dengan kekesalan....

Anonymous said...

Anuar Al-Tantuya dh kantoi!!!!

Anonymous said...

nuar tuya............nuaar tu......la,
apa agaknya ayat komen puak2 pas loni yg dulu panggil najib tantuya... setelah dgr pengakuan si r petra tu? ADA BERANI MINTA MAAF?

Anonymous said...

pembunuhan altantuya:siapa pelakunya,siap pengarahnya,siapa penulis skripnya,siapa krunya?
siapa dapat keuntungannya?

sebilangan di ketahui siapa....
siapakah yg disebaliknya?

adakah anugerah tuhan boleh jawap?

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...