PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, April 15, 2011

MEMANG SAH ANWAR LAH ORANGNYA..!!!!

6 comments:

Anonymous said...

perut jugak lah jadi saksi!!!!

Anonymous said...

dia lupa nak pakai bengkung...jugak lupa nak tahan nafas...lagi pun...bukan senang nak tahan nafas lama-lama...kalu dah buncit tu...buncit jugak lah...huh huh huh

Anonymous said...

Memang sah anu arr ialah anu ghairah pelakon porno dan drama king dan macam macam lagi gelaran juara yang di gondolkan olih peliwat tegar no wahid negara...... Nasib kau lah auuuw nuar....

"Apa yang kita buat yang tidak di ketahui olih orang???", jawapan nya ialah sabda Nabi Muhammad saw "Apa yang kita tidak buat yang tidak akan di ketahui olih orang". Ada faham anu???

Anonymous said...

Lu memang PRO la BRO!!!!TABIKKK

Anonymous said...

POLIS kata video sahih takde pertindihan takde main double double. Fuhhh PANASS..

zizie said...

Abis la Nuar ..,,lenyap la Riwayat datok seri Nuar Ibrahim di pentas Politik Negara..,,

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...