PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, March 25, 2011

SIAPAKAH YANG BAKAL MENGGANTIKAN ANWAR..??





Adakah benar pembongkaran video seks yang dipertontonkan di Carcosa Seri Negara itu satu perangkap ataupun satu konsprirasi ciptaan manusia demi kegilaan semula jadi yang terpahat dalam diri.

Semua yang diberi peluang menonton itu mengesahkan bahawa lelaki yang terdapat dalam video itu adalah serupa wajah Anwar,  yang tak boleh disahkan oleh mereka, dan hanya Wan Azizah sahaja yang boleh mengesahkan sipelaku dalam video pembongkaran tersebut.

Sebaliknyanya Wan Azizah enggan menonton video pembongkaran itu dengan memberi alasan bahawa beliau memang tahu ia palsu. Belum lagi menonton video itu memandai pula bagi jawapan ia palsu.

Bagaimana nak tahu bahawa itu Anwar ataupun tidak, tengok untuk menilaikan sendiri pun tidak mahu. Bukannya nak disaksikan aksi ranjang tu, tapi nak bongkarkan untuk dipastikan adakah hanya rupanya serupa ataupun memang itu adalah Anwar.

Ataupun Wan Azizah enggan melihat kerana takut sipelaku itu adalah benar-benar Anwar, bagaimana.?? Adakah perkara itu sebenarnya yang ditakutkan Wan Azizah..?? kerana takut kebenaran dibongkarkan..??

Perkara yang perlu diberi perhatian sekarang ialah, siapakah yang akan ganti Anwar Ibrahim bagi mengetuai Pakatan PR sekiranya Anwar didapati bersalah kerana meliwat dan dipenjarakan sebelum Pilihanraya Umum ke 13.

Oleh kerana Mahkamah telah menerima pakai berus gigi, tuala good morning dan air mineral sebagai barang bukti untuk diperbandingan DNA, diantara yang terdapat dibahan tersebut dengan yang terdapat dikatakan dalam dubur pengadu.

Jika Anwar didapati bersalah, siapakah penggantinya..??
Ataupun Pakatan PR terus retak satu-persatu dan terus hancur berpecah-belah..??

1 comment:

Anonymous said...

Minor protest against sex video at national mosque

By Asrul Hadi Abdullah Sani

KUALA LUMPUR, May 6 — Fewer than thirty people gathered today at the National Mosque here to protest an oath-taking ceremony last week relating to a sex video allegedly of Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tinggal tak berapa kerat lagi dah taubat lah cepat.

Ya Allah bukalah hati mereka yang sadikit itu tentang kebenaran.
Bukakanlah hati mereka supaya bersatu demi Melayu dan Islam.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...