PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, March 25, 2011

PERKASA BIDAS ISU VIDEO PORNSTAR





Untuk membuktikan ketelusan dan kebenaran tentang video seks tanpa diragui kesahihannya oleh semua pihak, disarankan kepada Kerajaan Malaysia agar menubuhkan Suruhanjaya Diraja untuk mencari kebenaran kerana ia telah menjadi perhatian umum dimasa kini.

Anggotanya dicadangkan mestilah terdiri daripada

1. Wan Azizah
2. Hadi Awang
3. Lim Kit Siang
4. Pakar Forensik PKR dan Kerajaan
5. NGO-NGO
6. Media Massa
7. Pakar dari Komenwel
8. Peguam Negara ( Kerajaan Malaysia )
9. SUHAKAM

Ini adalah video PERKASA menjawap mengenai isu video seks...

3 comments:

Anonymous said...

boleh pakai ke mereka semua ni, boleh adil ke? kalau bagi rakyat malaysia tengok semua yg itu baru adil dgn syarat semua budak masuk tidur dan tayangkan pukul 2 pagi, hantar sms undi mainkan peranan betul atau tipu.setuju tak saranan saya, ini bukan nak cabar akademi fantasia tapi demi keadilan

Anonymous said...

eloklah kalau disiasat sapa pelakon porno tu. ni bukan masalah fitnah memfitnah atau dosa melihat video lucah. persoalan yg lebih besar ialah maruah negara. apa akan jadi kalau pelakon porno tu memang anuwar dan satu hari nanti dia akan jadi pm.
dah tentu yg untungnya TAUKE hotel yg rakam video tu. TAUKE & geng2 (parti ***)nya akan mintak macam2 sampai negara dan bangsa melayu akan tergadai. kalau tak bagi...pecah lah rahsia... akibatnya negara ni akan jadi singapura satu hari nanti. itulah yg yahudi nak...menghalang kebangkitan islam ke 2 yg akan muncul diakhir zaman sebelum imam mahadi. hakikatnya ini semua adalah perancangan yahudi. org yg buat solat hajat utk penzina, menggunakan islam utk kepentingan politik, etc adalah seumpama orang yang membersihkan najisnya dengan kertas dari cebisan al quran. sejahat2 umno, diorag bersihkan najis dengan tisu.

Anonymous said...

Perkasa suruh buatRC...RC tak penting, yg penting perkasa dlm diam2 terlibat dlm isu ni...dah pasti imej mrk akan terjejas teruk...

cakap tempik2 degar, tp perangai jahat iblis di dalam!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...