PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, March 25, 2011

PKR SUNGAI PETANI MINTA DUIT PELINCIR





Ahli parlimen PKR Sungai Petani, Datuk Johari Abdul mendakwa kononnya bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim yang juga bapa saudaranya, juga tidak percaya Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan orang dalam video seks yang ditunjukkan kepadanya.

Selain itu, tambahnya, latar belakangnya sebagai "orang sembahyang" mungkin menyebabkan isu moral berkesan digunakan padanya.

"Saya memanglah stylish, tapi kami sembahyang. Memanglah macho, tetapi saya sembahyang," katanya berseloroh.

Sambil mendakwa apa berlaku sebagai konspirasi, Johari menafikan beliau meminta wang "pelincir" sebanyak RM100,000 untuk membawa lebih ramai wakil rakyat Pakatan menonton video seks.

"Takkanlah RM100,000. Kita ahli parlimen ni bukanlah lekeh sangat. Baik saya minta RM3 juta atau RM4 juta," katanya.

Ini telah membuktikan yang Johari ni pun kakai putar alam kerana meminta wang pelincir untuk melompat parti, hebat orang tua ni sebab tak cukup duit tak lompat. Bahaya pemimpin cam ni nak kapur duit lebih-lebih, padahal kena berkhidmat untuk rakyat tetapi nak duit pelincir.

Sebagai apa ye duit pelincir tu..?? Mungkin nak kaya cepat sikit boleh beli banyak harta lepas tu cakap kat rakyat dialah pemimpin terbaik yang tak makan duit.

10 comments:

Anonymous said...

dia ni pon patut kena tangkap...pasal mintak duit rasuah....

Anonymous said...

nak minta minyak pelincir sbab nak edar kepada boss senang nak buat stok bagi kepada pengundi2 PKR nanti,pelincir ape nak beli tu johari?

Anonymous said...

Setuju, hantar jee SPRM siasat dan YB jadikan dia YB banduan rasuah di Sungai Buloh

tabligh said...

Salam,

Daripada keterangan Rahim TC itu,saya memahami bahawa duit pelincir itu ialah duit sagu hati atau (token) aje dulu untuk melincir(mempengaruhi) ahli PKR yang 7-7 orang itu. Duit itu untuk dia. Kemudian on top of it,mesti diberi RM1 huta setiap orang termasuklah dia. Jadi,dia dapat RM1,100,000-00.

Nak kena suruh dia sumpah laknat kalau dia berani. Pandai betul dia pusing...........

Wali Band ajak dia bertaubat juga.

Sila baca topik terbaru saya:

http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/03/wali-ajak-anwar-ibrahim-taubat-maksiat.html

Anonymous said...

dengak dia buat pc semacam je..terketak2..dia ni gua ingat reka crita kot..kaki klentong..dalam parlimen tk pernah dengak dia berbahas pun...

Anonymous said...

Apa hang cakap ni sebagai Islam Sembahyang tu tiang agama, hang ingat orang sembahyang tak buat dosa ? semua ni terletak pada keiklasan kita kepada Allah , ada yang jenis sembahyang Lima waktu tak pernah tinggal, ada yang tak pernah cukup lima waktu ada yang sembahyang jumaat dan raya , ada yang sembahyang nak tunjuk dekat orang ada yang sembahyang sebab orang yang sama nya bersembahyang . Jadi saya nak tanya YB Johari terletak category mana yang satu.

JoN said...

pala butuh pnya johari, dh mmg out la akidah agama johari nih.. pusat urut makin blambak kat sg petani ni dia leh wat dek je, dulu sakan dok meraung mcm histeria kata mcm2 kat BN la ni dia lg truk dr BN..lancau la lu johari, aku kalau jumpa dia time xcident mmg cpat2 bg bantuan kecemasan tutup idung biaq mampuih awai cket...

Anonymous said...

sebagai student boleh tak jadi setiusaha ketua kampung ok

Anonymous said...

sebagai ketua kampung kedah sungai petani makan gaji pkr buang balik di sungai sama jadi bau busuk kerja tak bersih

Anonymous said...

dulu si bangang ni pernah datang kat surau bandar seri astana sg petani.aku ingatkan nak bg sumbangan.tup2 ceramah politik la pulak.memang celaka betul la orang tua ni.masa mlm tu ada ceramah agama.lepas bg ceramah politik murahan,dia terus angkat kaki.yang ceramah agama tak mau dengaq la pulak.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...