PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, March 17, 2011

SHAMSUL ISKANDAR MEMANG TAK PAKAI OTAK




Ketua AMK Shamsul Iskandar dengan nada tidak malunya menjawap desakan supaya Anwar menyerahkan DNA sebagai sebahagian episod terancang bermotifkan politik. Kalau mengikut keterangan Syamsul ni, pihak berkenaan tidak memahami prinsip asas undang-undang yang menyebut seseorang itu tak bersalah sehingga dibuktikan bersalah.

Nampaknya si Shamsul ni tak pakai otak ke, selalunya pesalah yang cuba mencari beribu alasan agar tidak dapat dikaitkan diatas tuduhan keatasnya.

Agaknya macamana lah cara si Shamsul ni berfikir, ujian tersebut untuk membuktikan pesalah itu bersalah ataupun tidak. Jikalau Anwar tak tinggalkan bekas, takan orang lain dapat menghidu dan menjejakinya.

Masakan tiada angin, pokok akan bergoyang. Imej dalam Litar kamera tertutup (CCTV) juga telah membuktikan Anwar hadir ke kondo Liwat tersebut. Cuma nak dibuktikan sekarang adakah Anwar meliwat tertuduh, air mani lelaki "Y" berada dalam dubur.

Jadi cuma nak dipadankan sahaja, adakah DNA milik Anwar menyamai DNA lelaki "Y", itu saja. Kalau bukan, tidakkah Anwar dapat melangkah ke PutraJaya..??

Mudah sangat...!!! bukannya nak meminta bahan bukti dari Anwar untuk mencipta bukti seperti dakwaan Si Shamsul Iskandar bahalol yang tak pakai otak berfikir.

Jikalau mencuri, dijejaki melalui cap jari, bahan bukti, DNA dan sebagainya. Begitu juga kes Liwat Anwar, tidak akan terlepas daripada semuanya. Pasti akan disiasat satu persatu, samada Anwar bersalah ataupun tidak.

Anwar pula memberi kenyataan bahawa mempunyai alibi kukuh menyatakan beliau tidak terlibat dalam dakwaan pengadu, padahal dalam rakaman CCTV membuktikan beliau terlibat dalam dakwaan tersebut kerana gambar imejnya dikondo Liwat telah disahkan oleh pihak pendakwaan.

Mungkin Shamsul ni dah dibengapkan oleh Anwar agaknya, bukankah oleh kerana isu DNA ini menjadi jalan pintas Pakatan Rosak ke Putrajaya.

Nak sangat ke Putrajaya kan..?? Inilah peluang emas Anwar nak membuktikan dan melangkah setapak lagi terus ke PutraJaya..??

Memang betul la Shamsul ni tak pakai otak...!!!

4 comments:

Anonymous said...

dia ni memang bingai

Agent X said...

BUKANNYA DIA TAK NAK PAKAI OTAK TAPI DAH OTAKNYA PUN KEMETOT JUGAK, NAK BUAT MACAM MANA.

Anonymous said...

Bukan tak pakai otak kot " OTAK PUN TAK ADA "terlebih makan otak2he.he.

Anonymous said...

DAH JENIS MANUSIA BAHALOL,BADIGOL,SAMDOL..MANA ADA OTAK...SESEKALI NAK MELAWAK...HE...HEE

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...