PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, March 17, 2011

ANWAR BUAT CERITA BOHONG DAN DUSTA







Anwar memang suka berbohong, temberangnya cukup hebat dan bernas memperdayakan rakyat supaya meraih sokongan untuk menaik kemarahan rakyat terhadap institusi Kerajaan.

Percakapannya amat biadap apabila mempertikaikan tindakan polis terhadapnya, sepertimana tuduhannya yang mengatakan tangkapan dilakukan keatas beliau adalah salah dan tidak mengikut undang-undang yang telah diselaraskan.

Bagaimanapun apabila perbicaraan bersidang, waran tangkap yang telah ditandatangani oleh Anwar tidaklah dipertikaikan di mahkamah, tetapi dimedia massa tunggagannya mengatakan sebaliknya.

Anwar memang suka menyalahkan orang lain, contohnya menyalahkan wartawan kononnya kerana salah melaporkan berita yang akan merosakan nama dan mengaibkan Anwar dan PR.

Akan tetapi tidakkah Anwar merasa malu kerana ini adalah kali kedua beliau naik mahkamah kerana kes liwat..?

Tidakkah Wan Azizah merasa malu..?? Tidakkah seluruh pakatan PR dan pemimpin mereka merasa malu..??

Kalau fitnah kenapa tak diberikan DNA untuk diuji dimahkamah untuk menentukan Anwar bersalah ataupun tidak..?? Kenapa takut sangat..??

Kenapa Wan Azizah terus mendiamkan diri, tak bertanyakan Anwar supaya diserahkan DNA agar dapat menebus malu anak-beranaknya kepada seluruh rakyat Malaysia..??

Ataupun Wan Azizah dah tahu segalanya tetapi mendiamkan diri kerana terpaksa.?

Persoalannya, adakah mahkamah perlu meminta izin tuan badan untuk memberikan DNA..? Jawapan yang tidak munasabah, kerana DNA tersebut adalah bukti utama yang menentukan Anwar bersalah ataupun tidak.

Jika benar Anwar tidak bersalah kenapa nak berdalih lagi, enggan memberikan DNA..?? Memang dah nampak sangat yang Anwar ni bersalah apabila benda senang ni pun dia takut nak buat, mengelak daripada kebenaran.

16 comments:

blogenstarz said...

Anwar adalah bapak segala Pembohong.
Gelaran Raja Putar boleh diberikan kepada dia !

Anonymous said...

Tak kerja lain ke... asyik-asyik nak jaja hal orang lain... apa faedahnya kepada masyarakat dan dunia.... baik tutup blog ini dan buka blog keagamaan ... dapat pahala...

Anonymous said...

supaya Anwar lebih megah berkuasa dengan pembohongannya ke..?? Lawan tetap lawan, kena lak hantu raya cam Anwar...!!! kebebasan bersuara ye.., nah ambik kau...!!! Blog ini memang hebat bersuara dari Pro PR yang kuat kelentong nak selamatkan kaki bontot nrgara.

Anonymous said...

Peliwat tu dah melampau-lampau dengan pembohongan, berani bagilah DNA biar penyokong PR putih mata.!!!

Anonymous said...

songkok tinggi lagi bagus dari lebai malang.

Anonymous said...

Anwar membilang hari ke Sungai Buloh...!?

Anonymous said...

teruskan perjuangan Kl Boyz menentang PELIWAT NEGARA dan Penyamunnya.

Anonymous said...

Blog ni bagus kerana mendedahkan keburukan Anwar, selama ni orang duk dengar yang baik je. Biar diorang buka minda luas-luas.

Anonymous said...

Punggong Rakyat(PR) mesti menyokong Peliwat Negara.

Anonymous said...

si boneka WA anwar tu selalu cakap ikut skrip suami dia.

Anonymous said...

Ini ke yang dikatakan demokrasi bebas bersuara..? Patut la Anwar menang pada 2008 sebab internet dikuasai pembangkang, tetapi pada masa ini dikuasai oleh Pro 1Malaysia. Baru padan muka Anwar.

Anonymous said...

anwar tak sedar diri duk ngata orang tapi dia lagi teruk dr syaitan

Anonymous said...

Anwar kaki putar alam

Anonymous said...

dh tua2 ni pak liwat elok berulang ke masjid. sudah2 la berceramah temberang sana sini.. :-(

Anonymous said...

Orang homoseksual memang selalu bercakap BOHONG, DUSTA DAN FITNAH. Mereka tiada fikiran siuman kerana perangai seks mereka adakah songsang, jadi mereka mahu menutup bangkai rahsia seks mereka..! Terutama orang PKR, semua menyokong homoseksual supaya mereka diberi peluang meliwat sampai dapat penyakit HIV AIDs!

Anonymous said...

aku tak hendak undi pkr jika terbukti auar bersalah

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...