PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, March 16, 2011

PELIWAT NEGARA BUAT HELAH LAGI NAK PANJANGKAN MASA PERBICARAAN






Demi keadilan untuk semua, mahkamah sepatutnya mengarahkan Anwar menyerahkan sampel DNA untuk mencari kebenaran. Mahkamah juga diminta menyemak semula keputusan bicara dalam perbicaraan yang telah dijalankan kerana menolak bukti DNA pendakwa yang ditolak kerana dikatakan diambil dengan cara yang salah.

Jika benar DNA tersebut diambil dengan cara salah, Anwar harus membuktikan DNA beliau tidak sepadan dengan DNA lelaki "Y" yang terdapat dalam dubur pengadu.

Benda yang macam ni senang pun Anwar nak takutkan..??  Kenapa Anwar perlu takut...??

Jika benar Anwar tidak bersalah kenapa beliau perlu kecut telur apabila diminta memberikan DNA, untuk dibuat kajian agar perbicaraan mahkamah dapat diselesaikan dengan cepat.

Rakyat juga akan dapat menilai setelah ujian DNA dibuat terhadap Anwar, menentukan samada Anwar bersalah ataupun tidak. Ujian tersebut akan membuat kes Anwar yang ditangguh beliau dekat 100 kali tidak akan tertangguh lagi, malah dapat diselesaikan dengan lebih cepat.

Jikalau pada kes liwat pertama Anwar terlepas kerana kejadian tersebut berlaku diatas suka sama suka, sama-sama mahu. Tetapi kali ini pengadu tidak setuju peradapan tersebut dilakukan keatasnya, bermakna liwat ni macam rogol ataupun dipaksa, tetapi apabila ia berlaku atas dasar suka sama suka maka tiadalah kejadian rogol ataupun meliwat.

Kalau Pakatan PR tak faham maksudnya, bererti mereka juga telah pun di bontotkan oleh Anwar kerana masih tidak faham akan keputusan kes Mahkamah Anwar yang pertama dahulu.

Penyokong PR akan terus disembabkan oleh Pembontot Negara yang punyai tabiat temberang dan tipu helah yang amat hebat.

Ini dia video pendakwa memohon mahkamah agar Anwar menyerahakan DNA nya...


10 comments:

Anonymous said...

Najib ialah PM. Ia liwat Altantuya. Jadi Najib ialah peliwat perdana negara.

Anwar ketua pembangkang. Dia liwat Siful. Dia peliwat pembangkang. Ngong lah kau. Itu pun tak reti nak banding.

Anonymous said...

Anwar kaki liwat? Sungguh tak sangka. Nyesal aku sokong PKR.

Anonymous said...

Apalah juburi! Dia ingat semua orang boleh dibodohkan. Sukahatilah polis tu nak simpan kat mana2 pun. Bahan bukti telah diuji oleh pakar kimia. Cuba fikir, macam mana kalau polis jumpa kesan DNA pada mayat rogol dan bunuh yg dah lama mati atau bayi yang dah reput...tak simpan dalam petisejuk pun. Ok je selama ni, mahkamah pun terima. Juburi Goblok!

Anonymous said...

Saiful Bukhari Azlan leads a tangled life. He claims that he met Professor Hj Khairil Annas Jusoh, the Special Officer to the Prime Minister’s Office to apply for a scholarship and that they had met just once.

Khairil, who is Prime Minister Najib Abdul Razak’s adviser, recently went through a marriage which was alleged to be a lavender one. A lavender marriage is a sham marriage where the groom, Khairil, hides his homosexual tendencies.

Khairil, is a graduate of the International Islamic University (UIA) and it is alleged that his contemporaries in UIA were aware he was a closet homosexual. A number of his university and secondary school mates from Sekolah Alam Shah have allegedly said so.

On 30 June 2010, Khairil got married to Syarifah Nabila Sara, the daughter of Syed Abdul Rahman Alhabshi, who is the Mongolian Honorary Consul to Malaysia.

Perversely, the Mongolian Honorary Consul to Malaysia is also the father-in-law to Najib’s aide, Khairil.

A month after the lavender marriage, Syarifah Nabila rushed home to her father. She had found Khairil entertaining various men in her marital bed. Initially, Syed Abdul believed his daughter, but later changed his mind. Why?

Syarifah Nabila is now staying with her grandmother because of her father’s peculiar behavior.

Najib’s homosexual aide is linked to the bi-sexual man, Saiful, who has accused Opposition Leader Anwar Ibrahim of sodomising him. And this same ‘sodomy victim’, Saiful, also had a sexual relationship with the woman, Farah Azlina Latif, who was the deputy public prosecutor, in Anwar’s trial.

Syed Abdul once accused the Malaysian police of covering up crucial facts pertaining to the murder of the Mongolian model, Altantuya. He even threatened to take legal action against Malaysia. He actually mentioned Najib by name and declared that he had in his possession the photograph of Najib, Razak Baginda and Altantuya, which he had handed over to the IGP.

Where is that picture now? And why did Syed Abdul do a ‘U-turn’ during the Permatang Pauh by-election in 2008? He even went on primetime TV and declared that the allegation of Najib’s involvement with Altantuya was a downright lie. He denied he had told people so, although hundreds of people will recall him doing so.

Perhaps the man who knows more than he is willing to divulge is Khairil Annas Jusoh.

Khairil is hiding in the shadows. Are there traces of him in Saiful’s ‘behind’? How many people’s dirty secrets, has the PM’s aide under his belt?

More importantly, what is PM Najib’s relationship with this man? There is more to this than meets the eye.

The focus is on Anwar but shouldn’t it be moved to both Khairil Annas Jusoh and Najib?

Anonymous said...

Panjang tul karangan kau..!!! dari dairi Anwar ke..?? kalau dari peliat negara tu tak yah la torak, memang pembohong..!!!

Anonymous said...

Memang anon 2:36..karangan member kita tu panjang berjela-jela...konon nak betuikan Pak Syeh dia...xpi nampak sangat orang dah sampai kebulan dia orang masih tercari-cari roket....

Apa kebenaranya yg Najib ada kes dengan siMonggol tu....kenapa mangkok tu...yg konon berjiwa adil dan tulus tak bawa kes naik keatas...serahkan bukti2 yg dimiliki hatta secara persepsi atau wangsaka ...dan suruh barisan loyer...kemuka hujah supaya diadakan siasatan diraja...
Pokoknya anon...penjilat aljuburi ni masih rasa rakyat dibawah semua sokong kebenaran mereka walaupun x ada bukti saheh..
Aku rasa..zaman 2010-2011..ramai dah kenal FB,Twet,Blog..Zaman android...bkan cara dan corak 2008 yg memberi kemenagan pada PR

Bagi yg terkini..masyarakat sudah mampu menggunakan minda yg sempurna membeda antara logik dan magik...contoh..Galas,B.Pianag,H.selangor,Tenang,Kerdau,Bt Sapi dan Merlimau...

Najib tetap disinggahsana dengan wawasan...sedikit tidak terusik atas bodohnya pihak pembangkang yg bebal lagi bengap..

shugia di ingatkan carilah kerja lain yg lebih berfaedah..dari mencari salah orang yg xda bukti yg rasional lagi logik...

Anonymous said...

PR dah kena bontot dek Anwar...!!!

Ular Menyusur Akar said...

Anon 12:31, tak kesahlah Saiful tu rapat dengan siapa. Cuma anwar kena buktikan DNA Mr Y kat bontot Saiful tu bukan dia punya.

Selesai persoalan itu dulu. Lepas tu kau buatlah saman kepada kroni tu plak ye? Cakap, tak saman tak jadi.

Bodoh tak boleh di ajar.

Anonymous said...

Haii..budak2 bodoh Umno. Bab President kau kaki liwat..kau puja pula. Patut dua2 Anwar dan Najib kau hentam. Dua2 kaki liwat ..kannnn. Ini najib kaki liwat..kau orang puja pulak.

Anonymous said...

Otak juak2 PKR ni otak dah ting tong sbb tu asyik nak spin 360% sampai tak nampak dah kebenaran. Asyik bising dan sibuk mempertahankan pemimpin, otak pun dah naik karat, bengap dah tak boleh terima apa dah kecuali mencumbui idola keparat mereka!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...