PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, March 24, 2011

KAMILAH DATUK TRIO 3 SAHABAT




MISTERI siapa Datuk T yang merujuk tiga sahabat yang membuat pendedahan rakaman video seks seorang lelaki didakwa pemimpin pembangkang dengan wanita dipercayai pelacur dari China pada 21 Februari lalu di sebuah hotel di Kuala Lumpur terdedah semalam.

Tokoh itu ialah ahli perniagaan yang juga sahabat karib Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Shazryl Eskay Abdullah; bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim.

Pada sidang akhbarnya di Kuala Lumpur, Shazryl Eskay dan Abdul Rahim yakin lelaki dalam rakaman video itu ialah seorang pemimpin parti pembangkang. Shuib bagaimanapun tidak hadir pada sidang akhbar itu kerana tidak sihat.

Berikut ialah sebahagian isi kandungan sidang akhbar itu.

Apa lagi Anwar, Datuk T dah menonjolkan diri. Kalau berani ambil lah tindakan untuk menunjukkan diri tak bersalah...!!! Ataupun isu ini menjadi permainan untuk mengalihkan perhatian kepada isu DNA..??

2 comments:

Bingai @ Bangang said...

Jom sokong penubuhan Suruhanjaya Siasatan Di Raja!

Aku yang bingai
18SX: Baru celup dah pancut?

Anonymous said...

Salam untuk semua…

Walaupun kita sudah tahu siapa dia Dato’ T tetapi masih ada lagi beberapa perkara yang meragukan di sini. Kalau Dato’ Eskay sememangnya seorang kawan baik DSAI, dan berada di tempat kejadian sudah semestinya beliau tahu apai yang DSAI buat.

Jadi apa perlunya beliau nak menghebahkan video ini. Adakah ini sememangnya konspirasi mereka di mana untuk memastikan konspirasi ini mencapai matlamatnya mereka telah mempergunakan Tan Sri Rahim Tamby Chik dan Suhib Lazim. lebih hebat lagi perancangan mereka ialah apabila mereka dengan sengaja memanggil MP Sungai Petani untuk melihat video tersebut dan membuat seolah-olah ini merupakan perancangan UMNO dan pihak Kerajaan.

Apa yang penting sekarang ialah video itu perlu terlebih dahulu diperiksa oleh pakar untuk memastikan keasliannya dan siapa pelakon yang terlibat… Itu yang perlu dilaksanakan terlebih dahulu. Apa perlunya penubuhan Suruhanjaya selagi keaslian video ini tidak dibuktikan terlebih dahulu,

Kalau keaslian video ini tidak dibuktikan terlebih dahulu dan Suruhanjaya ditubuhkan. Apa akan berlau sekiranya selepas Suruhanjaya ditubuhkan dan didapai bahawa video ini palsu dan pelakon tersebut bukan DSAI? Ya merupakan satu kemenangan besar kepada DSAI dan ada kemungkinan kerajaan sedia ada akan tumbang.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...