PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, March 24, 2011

INI DIA VIDEO PENJELASAN PENDEDAHAN SCANDAL SEKS ANWAR






Penjelasan dari Datuk 'T'rio tentang video seks yang membongkarkan kegiatan sumbang haram pakatan PR.

Sidang media yang dibuat oleh Datuk 'T'rio untuk menerangkan tentang kesahihan video seks tersebut.

Benar ataupun tidak, sama-sama kita dengarkan penjelasan Datuk 'T'rio tentang "seks panas jam Omega".

2 comments:

gapodio said...

bro,

Bukan susah pun, anwar kan kata dia ada alibi dalam kes liwat tu. ambik la saksi2 tu jadi alibi dia.nurul izzah kan kata papa ada bersama keluarga. hasanudin kata anwar ada di rumah sebagai tetamu. wan azizah kata anwar tengah mesyuarat. kan semua tu alibi tu. hahaha...
suruh la karpal singh panggil geng2 ni jadi saksi...

yang kes seks ni pun dia kata dia ada alibi. waktu kejadian dia kata dia ada bersama keluarga, anak, cucu. apa nak heran. derang ni boleh jadi saksi dia. tubuhkan suruhanjaya diraja untuk siasat. puak2 ni kan suka dengan suruhanjaya diraja. buat je la satu. panggil semua pemimpin pembangkang, ngo jadi ahli...


Datuk eskay kata jam omega ada kat dia, anwar kata jam omega dia ada kat wan azizah.. suruh la wan azizah tunjuk jam tu.

buat satu press conference tunjuk segala bukti dan alibi. senang..

kalau susah sangat, sumpah muhabalah je. panggil eskay n anwar sambil disaksikan semua ulama2 pastu sumpah. kalau kata sumpah tu cara yahudi ka kristian ka, tunjuk dan ajar la macam mana nak bersumpah cara islam.

dr asri dah kata dah. panggil kedua-dua pihak pastu bersumpah. then tutup kes. tarik balik laporan polis. biar ALLAH orang islam yang tentukan.(lani ada Allah untuk bukan islam pulak).

itu cadangan aku ...

Anonymous said...

gasaklah, kalau otak dah diletakkan kat kepala kecil di celah kangkang, tulah jadinya.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...