PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, March 26, 2011

ANWAR AKAN BUAT HAL LAGI MALAM INI






Anwar dengan sengajanya membuat kelam-kabut, kekecohan dan cuba melemparkan fitnah terbarunya malam tadi di Gombak Melawati yang berkesudahan disuraikan oleh pihak Polis.

Keadaan menjadi haru-biru kerana penyokong mereka tidak dapat mengawal perasaan kerana marah ceramah tersebut terpaksa dihentikan oleh kerana dikatakan menyebarkan fitnah terhadap individu yang sangat dimusuhinya.

Perasaan dendam Anwar semakin menjadi-jadi dan meluap-luap setelah satu persatu keburukkannya didedahkan kepada rakyat.

Kali ini Anwar mencipta cerita panglipur-laranya untuk mendapatkan kembali sokongan rakyat yang kebanyakan telah angkat kaki meninggalkan Pakatan Anwar kerana pembohongannya yang selalu tidak mengusulkan bukti, sebaliknya hanya mempamerkan dan menayangkan kertas dokumen kosong diatas pentas, yang dicanangnya adalah bukti untuk menutup mata rakyat.

Sebenarnya adalah hanya menyebarkan fitnah dendam busungnya untuk mengalihkan perhatian dan cuba menutup kes liwatnya, kes pornstar dan paling ditakutinya isu DNA.

Malam ini Anwar akan buat hal pula di Pulau Pinang, meneruskan penyebaran fitnahnya untuk mendapat sokongan rakyat kembali setelah ramai yang telah tahu yang Anwar ni memang banyak temberangnya dan memang busuk punya orang kerana hanya ingin melepaskan hajat dendamnya terhadap Kerajaan.

Maklumlah dah jadi sampah, bahan buangan memang busuk dan memang tak boleh digunakan lagi ataupun dikitar semula.

Di Pulau Pinang nanti Anwar ada Jamuan Hi-Tea pada pukul 4:30 di DUN Pematang Pasir, pada pukul 7 petang dibuat pula solat Hajat di Masjid Daerah Bandar Perda dan diikuti pula jadual yang paling "HOT" iaitu jadual untuk memecah-belahkan rakyat antara satu sama lain pada pukul 9-12 malam di Taman Pulau Indah.

Sudah pasti akan berlaku kekecohan lagi malam ni kerana Anwar ni memang tak nak dapatkan permit polis supaya keadaan menjadi haru-biru dan bertukar kelam-kabut untuk memperlihatkan mereka ni seperti tertindas, nak mencari simpati rakyat agar melupakan kes yang beliau hadapi sekarang ni.

Secara politiknya cuba mengkaburi mata rakyat dengan alasan yang tidak munasabah tanpa mengusulkan bukti, kalau ada kertas ditayangkan atas pentas dengan melaungkan " Ini dia bukti-bukti di tangan saya", cuma kertas kosong je, jangan kena auta degan sesumpah ni dah le.

Raja Sesumpah yang takut nak bersumpah...!!!

19 comments:

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam KL Boys.
Yang bersalah dalam hal ini ialah mangkuk three stooges yang menggelar diri mereka Datuk T.

Buat kerja tk merancang betul2 dan timing tak betul.Anwar yang hampir nak mampus mereka beri nyawa utk membelasah balik kerajaan dgn teori konspirasi.

Hari ini yg dah mula nak tinggalkan Anwar kembali balik menyokong atas teori baru.Itu bkn membantu tapi membantutkan usaha kita bloggers yang selama ini dah hampir berjaya menanam si peliwat ini.

Adakah ini disengajakan oleh 3 mangkuk ayun ini atau memang mereka ini 'bodoh azali'?

Johari said...

rakyat mungkin terkeliru dengan fakta Anwar tetapi Wan Azizah semakin nak menjauhi Anwar kerana tak dapat memberikan jawapan diusulkan bukti, semasa kejadian skandal Porno seks berlaku Anwar tak dapat buktikan dengan siapa beliau berada. Kesemua pemimpinnya tidak mengaku bersamanya, malah dalam Twitternya pun tak membuktikan Anwar sedang melayari Twitter semasa Porno seks berlangsung yang di buat ala Candid Camera.

Anonymous said...

SEMUA BLOGERS UMNO BODOH NAK MAMPUS! KECIK KECIK TAK MAHU MAMPUS, BESAR PULA MEYUSAHKAN RAKYAT.

KAN LEBIH BERFAEDAH LAGI MENAFAAT, KALAU KITA ANJURKAN DEMO SATU NEGARA MEMBANTAH SAMAN EKOR YANG MENYUSAHKAN RAKYAT

KL BOYZ said...

Itu macam nak lepaskan pesalah trafik yang bawak gila babi melaggar peraturan dan menyebabkan orang lain bertambah susah ada la.

Anonymous said...

kerjanya asyik nak berdemo je, dah jadi tabiat juak Pakatan Pembohong malah budak kecil pun di ajar berdemo. Tak habis-habis nak berdemo je, menambahkan susah rakyat yang tak terlibat.

Anonymous said...

Aku setuju dengan Anon 12:14....esti demo satu negara bab ni.

Satu lagi nak tambah dalam demo tu supaya Nuar ni dikapankan secepat mungkin sebab kalau nuar masih hidup takut nanti huru hara satu negara. INI LAGI LAGI LAH MENYUSAHKAN.....Meh kita kapankan PKR dan NUAR al-JUBURI Al-ZINARI AL-LIWATI AL-AUTAWI AL-TIPUWI AL-KONEK BESARI AL-PELACURI!!!!!

Salim said...

ehh...pegi mampuih dgn Pakatan PR. Dulu boleh la aku nak sokong kau org tapi la ni aku dah tahu sapa kaki penipu.

Anonymous said...

PKR ni selalu guna ayat RAKYAT tapi cuma 2-3 orang je. Tapi grmpak cakap 200-300, tak pun hebohkan 2000-3000 rakyat yang terseksa kononnya.

Anonymous said...

Politik Malaysia dengan Pembangkang yang kepala banggang ni agak mengecewakan, tak rancak pun. Semuanya yang di mainkan oleh pembangkang adalah konspirasi kerajaan BN dan UMNO tanpa "BUKTI". Depa cakap semua macam keluaq kot pungkok, bau busuk. Eloklah ketua pun kaki pungkok.

Anonymous said...

Sumbat je Anwar dalam penjara..SELAMATlah kita semua...penyokong2 PKR kalau nak ikut masuk penjara..silakanlah..

Anonymous said...

sudahla bebudak pr..kami tahu korang tgh dlm denial phase...takpe, tak lama lagi stabil le emosi korang tu..hehe

zek said...

KALAU TAK ADA ANGIN TAKKAN POKOK BERGOYANG. YANG MENGGOYANG POKOK ITU MESTILAH ORANG YANG BERSALAH.

Anonymous said...

Eloklah mereka buat sembahyang hajat semoga Allah akan memberika lebih banyak petunjuk kepada mereka.

Anonymous said...

Nuar! satu aja aku nak kata pada hang. Apa dia? LANCAU!

1. Lu memang masih hebat dalam pidato. Lu cuba bakar penganut PKR & PAS agar jadi benteng penyelamat.

2. Pidato ini saling tak tumpah dengan pidato akhir sebelum kau dihumban ke penjara 1998. Apakah engkau telah terasa-rasa bahawa saat itu semakin hampir?

3. Nuar, penilaian atas benar-salah atas perbuatan, ucapan, tindak-tanduk, gerak-geri serta prinsip pegangan engku dah lama dah rakyat perhatikan dan nilaikan. Engkau harus tahu bahawa kami sangat-sangat jijik dan meluar pada engkau kini.

4. Engkau mungkin boleh bakar semangat para pengagum dan penganut PKR dan PAS tapi bukan rakyat banyak walaupun engkau mengaku sebagai pejuang rakyat. cittt, porahh.

5. Nuar, siala berikan DNA engkau. Usah merapu lagi. Engkau cakap dalam mahkamah bukan melalak di luar. INgatlah bahawa zaman kehebatan politik engkau telah berlalu. Apa yang tinggal hanya kehebatan yang satu tu ..... tuttt. Apa tu ek?

Nuar ingat sekarang ini tahun 1998 ke?

Anonymous said...

Kita syorkan semua masjid2 dalam malaysia ini buat sembahyang hajat supaya allah tunjukkan kebenaran. Ajak Nuar jadi imam, buat road show tiap2 masjid bagi Nuar jadi imam. Macam kassim selamat buat road show dengan seksaponnya. Dari Pulau pinang sampai singapura. Bro. Nuar dengan seks-a-porn akan mencepatkan doa kita sebab doa orang teraniaya allah akan makbulkan tanpa hijab. Insyaallah.

Anonymous said...

Kesian orang Pulau Pinang, sembahyang hajat berimamkan Peliwat....macam mana Allah nak kabulkan doa.

Jangan salahkan Datuk T bertiga. Kejadian berlaku bulan Feb 2011. Tunggu lama2 nanti kesan tempat kejadian terhapus. Masa fresh senang polis nak buat keje.

Melayu jawa johor said...

video seks ni mmg secara jelas salah timing, tp sama ada video seks atau DNA, isunya tetap 1 iaitu GILA SEKS... jadi point GILA SEKS ni sewajarnya dipermainkan secara terus menerus melalui pelbagai strategi(internet, media massa, media cetak dll) agar imej GILA SEKS tu btol2 mlekat kt dahi trtuduh... tp tu la, yg brpranan dan spatutnya men pranan mudah ngat brgoyang kalau da isu baru. tu la punca mengapa strategi alih isu yg anwar wat kerap kali brjaya..maknanya kt sini media tetap memainkan peranan besar dalam mempengaruhi pemikiran masyarakat. perlu juga utusan malaysia tu turut di alih bahasa kepada cina dan tamil

PENDEDAHAN VIDEO TERBARU DATUK B DI UTUBE said...

B for BeBAL

Video seks Anwar di Hard Rock Caffee: http://www.youtube.com/watch?v=_BMSmsQV66U

Anonymous said...

Aku rasa penyokong BN kena ingat. Menuduh orang liwat/zina ni amat berat. Jadi wajiblah ikut hukum islam. yg Pemimpin2 BN(UMNO) tak nak kenapa? Jangan mengaku islam kalau tak nak guna hukum islam. Kalau Islam, tapi guna hukum yang bukan Islam, Itu MUNAFIK namanya!!! Insya Allah Neraka paling bawah le jawabnya... Kalau Anwar betul2 salah dank kamu takde 4 saksi yang betul2 memenuhi syarat, itu biar antara dia dan Allah.. sebab kalau dia tak kena kat dunia, dia PASTI dapat di akhirat! Tapi kalau lu orang ikut join, aku takut ko nak minta maaf kat Anwar kat akhirat... Hmmm letih!!

USE YOUR BRAIN!!!

Kalau aku bakar hang dgn api dunia paling ringan, (Api lilin), berapa lama hang boleh tahan? 4 saat? 20 Saat? Suhu dia antara 400 -600 celsisus...
Kali la dgn 70 = 28000-42000 celcius

Besi cair dalam 200-300 darjah celcius dan jadi wap dalam 4000-5000 celsius.

Lepas tu, ko pikir la... 1 hari di akhirat = 1000 tahun!

KO KENA 1 hari dah 1000 tahun, api pulak puluhan ribu, yang kena bakar roh (bukan jasad) dan dikatakan "Apabila anda mati, barulah ko rasa yang ko bangun dari tidur"

Kalau lani tidur pun sakit, LU PIKIR LA SENDIRI

Make the letter 'M' in UMNO to be

Malay -> Muslim -> Mukmin -> Mohsin

BUKAN

Malay -> Musyrik -> Munafiq!!!

BERTAUBATLAH Wahai Sedara2 ku (Kalau belum jatuh Musyrik / Munafik la..)


Dalah hukum Islam, takde sebut bagi DNA, tapi kena nampak dengan mata kepala sendiri yang benda tu penetrate masuk! KALAU JAHIL UGAMA, JANGAN NAK MENGAKU PANDAI!!!! Lepas tu saksi pun mesti islam yang mukmin dan mesti ada kewibawaan seperti MUFTI, IMAM, DLL. Ini lu bagi Ummi Hafilda yang bapak tak mengaku anak!

LU nak masuk neraka ikut HIGHWAY TO HELL ke?

Kalau Anwar buat dan kita takde bukti, itu antara dia dgn Allah!. Kalau nak menuduh, aku nak tanya la kes Altantuya, Chia Soi Lek, Rahim Thamby Chik dan seterusnya!!

Tolong Jangan mengaku Islam kerana lu orang dah fitnah Islam. YOU GUYS ARE MUNAFIQs!!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...