PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, March 26, 2011

NIK AZIZ DAH ADA PERASAAN MALU




Nik Aziz menyifatkan penayangan video aksi seks secara terbuka adalah tidak bermoral. " Saya berasa seperti di negara lain, tak tahu kenapa pemimpin berbangsa Melayu dan beragama Islam seperti menjadi individu tidak bermoral ", tambah Nik Aziz lagi.

Baru nak ada perasaan malu Nik Aziz..?? Sejak dulu lagi tak malu ker mempersendakan agama demi politik parti PAS, dengan memberikan fatwa yang kebanyakannya tak munasabah seperti menyokong Ketua Pakatan Anwar yang didakwa terlibat dengan kes Liwat dan video Porno Seks, yang baru didedahkan untuk umum agar rakyat tahu siapakah dalang yang sebenarnya.

Nik Aziz cuba mempertahankan Anwar demi maruah Pakatan politiknya yang semakin merundum oleh kerana sifat dan sikap Anwar yang semakin tak masuk akal. Sedangkan beliau sendiri tidak tahu, adakah Anwar benar-benar bersalah ataupun tidak, tetapi menutup matanya dengan memberikan jawapan seperti Nik Aziz tahu apa yang sebenarnya berlaku.

Seumpama beliau sendiri berada di tempat kejadian, yang dah dilihat dengan mata kepalanya sendiri. Pendedahan video tersebut bukannya nak ditonton untuk menaikkan syawat ataupun steam la kata orang muda, tetapi adalah untuk membongkarkan kegiatan sumbang haram yang dikutuk oleh agama Islam.

Pembongkaran tersebut adalah untuk menghentikan pembohongan dan tabiat hobi istimewanya si Pelaku Porno Seks kerana bebas membuat apa yang diminati, sebaliknya menghentam orang lain demi kepentingan diri sendiri untuk mengkaburi mata rakyat yang rata-rata tidak tahu pembohongannya sejak dari dalam Kerajaan lagi..

Nik Aziz jawap macam ni, Wan Azizah pun punya jawapan tersendiri. Walhal kedua-duanya mungkin duduk terkedu memikirkan tentang pendedahan kegiatan sumbang Ketua Pembangkangnya Anwar yang mempunyai hobi luar biasa skandal depan dan belakang dihadapinya.

Jangan cakap bukan-bukan wahai Nik Aziz, kerana penyiasatan sedang dijalankan. Jangan disalahkan pula pihak lain apabila keputusannya nanti tidak memihak kepada Anwar, sudahlah.

Nanti terkeluar lagi fatwa yang bukan-bukan...!!!

2 comments:

Melaka Maju 2010 Tanpa Perogol Kanak-Kanak said...

Salam,
Minta pencerahan dari tuan punya blog:

1. Benarkah Datuk Eskay seorang ahli pernigaan serta mempunyai 5 buah kilang baja di selatan Thai.

2. Benarkah Syarikat Datuk Eskay ni telah dijanjikan projek membekalkan baja untuk konsortium Synergy Perdana yang melibatkan kerjasama strategik antara Felda, Felcra dan RISDA. Konsortium ini pula di pandu oleh Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah yang menterinya pula ialah Datuk Seri Shafie Apdal.

3. Saya tak ingatlah sapa nama pengerusi RISDA ketika ini.

Sumber: http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2010/2/24/mstar_berita/20100224192250&sec=mstar_berita

http://www.home.net.my/blog/kerjasama-strategik-felda-felcra-dan-risda

http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0225&pub=utusan_malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_03.htm&arc=hive

Anonymous said...

kpd anon 3.24am,

macam kenal je anon 3.14am....fokusla pada isu anuwar skrg ni, nak divert dia dapat kontrak...masalahnya anuwar dah ter-kawan dan ter-lanjur dengan kawan baik eskay....dan buat macam2...anuwar tak jaga hubungan dia dgn Allah...maka ter-keluarla bukti2 nak bagitau rakyat yang menyokong pakatan melalut bahawa ini peragai sebenar bos kamu....kalau aku ada 5 kilang baja pun dah tentu busness core aku supply baja...masalah nya bukan kat eskay, masalahnya anuwar tak senonoh....itu pun susah nak mengaku walau macam2 bukti depan mata...bosan aku ngan puak2 jumud....habisla pru 13 ni....pas n keadilan hancus tapi tengok dap maintain...bodoh pi pakat dengan cina kafir yg ekstrim sapa suruh.....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...