PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, February 22, 2011

PKR BERNIAGA CARI UNTUNG UNTUK MAKAN


Hebat Pakatan Perosak la ni kerana dah terlebih pandai cari duit, nak cepat kaya katakan baru dapat untung lebih.  Diedarkan tiket Majlis jamuan makan malam pada 12 MAC ini untuk mencari keuntungan yang lebih tanpa mengeluarkan modal yang banyak.

Mengikut aturcara jamuan, apabila tibanya Anwar dan Bonekanya selaku Presiden, maka majlis tersebut pun akan dimulai. Dengan selingan lagu dan irama dari cabang beranting dari setiawangsa, dan diikuti belenggu irama dari Pengerusi MPN keadilan.

Anwar akan bersandiwara dan berpolitik pada penutup program jamuan malam dan siap percikan bunga api untuk menggempakkan keadaan. ( membazir je )

Tiket..? kena pakai tiket tuan-tuan dan puan-puan, mana ada free..

Ini dia senarai tiket untuk jamuan makan malam tersebut..

VVIP (1 meja): RM10,000 setiap tiket (7 tiket sahaja dengan 2 tiket komplimentari)
VIP (5 meja) : RM3,000 setiap tiket untuk semeja dengan Ahli Parlimen (9 tiket x 3 meja) dan RM1,000 setiap tiket untuk semeja dengan Ketua Cabang (9 tiket x 2 meja dengan 1 tiket komplimentari). Konfeti (100 orang): RM1,000 – diberi 1 tiket komplimentari

Memang masyuk...!!! Ini nak pow ker minta derma ke..??

1 comment:

Anonymous said...

hangni penulis, kalau tengokkan kepada akujamji wah hebat pejuang ugama islam, tapi tengok pada yang ditulis menggambarkan kamu ni bersahabat dengan iblis. setiap ata kamu lebih kepada PHD. PHD ini amalan syaitan. bertaubatlah......jalan taubat masih terbuka. renung2kanlah......maaf

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...