PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, February 22, 2011

ANWAR PEMUTAR BELIT PALING HEBAT




Telah dibuktikan bahawa Anwar adalah pemutarbelit yang hebat apabila ahli Pakatannya sendiri memaki hamun beliau membongkar keburukan dan lakonan anwar.

Penyokong Anwar sendiri mengaku beliau memang kaki temberang dengan ceramah Anwar yang boleh membuat manusia layu mempercayai beliau, Anwar memang pandai bercakap dan bermadah untuk meminta sokongan rakyat.

Sebenarnya pemimpin dalam parti Pakatan tidak tahu tentang banyak perkara dan selalu mengikut rancangan Azmin buah hatinya, sehinggakan suara pemimpin lain tak diendahkan. Bekas ahli PKR sendiri yang telah muak dengan sikap Anwar ini mengatakan mereka sendiri terpaksa berkecimpung bawah ketiak Anwar kerana periuk nasi mereka untuk mendapatkan hasil untuk hidup.

Dikatakan lagi yang Anwar ni kalau masuk kandang kambing, mengembek dan kalau masuk kandang lembu, Anwar menguak. Sini cakap lain, sana dicanangkan lain, ikut kehendak kulit katanya membongkar tingkahlaku Sipemutar Alam.

Ahli pemimpin PAS sendiri dah banyak kali katanya ditipu oleh Anwar tetapi mereka masih setia menyokong walaupun dah tertipu berkali-kali. Anwar memang kaki bohong tambahnya lagi, dan berhajat dapat merampas Selangor dari Pakatan kerana mereka tiada prinsip, tak mempunyai etika dan tidak beradap.

Sentiasa akan membuat pembohongan supaya dapat tercapai cita-citanya dan agar rakyat terus marah membenci kerajaan, kerana Anwar selalu membuat penipuan yang selalu mengaibkan kerajaan didalam dan diluar negara.

Sipembongkar juga telah bersumpah bahawa PM memang tak terlibat dalam kes liwat Anwar yang dicanangnya bahawa ini adalah konspirasi kerajaan untuk menjatuhkan Anwar, sebaliknya cuma rekaan Anwar si temberang untuk menjatuhkan kerajaan sediaada.

Kita dengarkan ceramah pembongkaran sikap dan tingkahlaku Anwar..

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...