PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, February 4, 2011

PAKATAN KOYAK RABAK IMPIKAN RUSUHAN DI MESIR


Perhimpunan bantahan rakyat Mesir memang patut diberikan pujian, berani melanggar perintah berkurung yang dikuatkuasakan Kerajaan Mesir yang didakwa mengamalkan pemerintahan kuku besi terhadap sekelian rakyatnya. Himpunan rakyat Mesir mencecah jangkaan berjuta setelah beramai-ramai turun kejalanraya memprotes terhadap kerajaan Hosni Mubarak.

Peristiwa ini sebenarnya menjadi impian dan cita-cita Pakatan Koyak Rabak (PKR) terhadap Kerajaan Barisan Nasional, kalau lah demontrasi ni boleh berjangkit ke sini, maka tercapailah hasrat Pakatan PKR untuk memerintah negara ini.

Memang ramai ahli-ahli Pakatan Koyak Rabak ni mengimpikan demonstrasi tersebut berlaku kat Malaysia ni. Ramai juga dikalangan Ahli Pakatan Sesat yang teringin nak tengok keadaan yang sama jadi kat sini.

Pakatan PR hanya setakat boleh berangan-angan sajalah, nak jadi sungguh-sungguh macam kat Mesir tu,  jangan harap laa.. yang turun masa "BERDEMONTRASI" BERSIH dulu pun tak berapa orang saja yang menyokong Parti Kelentong Rakyat ni. Kononnya nak bermimpi berjuta rakyat turun menyokong penuh apabila Pakatan Kelentong membuat Demontrasi...??

Akhirnya satu persatu orang kuat Pakatan PR meninggalkan parti songsang yang sesat itu.
Bermimpi disianghari...!!!!

3 comments:

Pemerhati said...

Tangkap aje pembelot2 negara ini dan sumbatkan ke dlm ISA!
Menyusahkan rakyat aje!

Hahn said...

Kalau di Indonesia mungkin lah.

Cita cita PR untuk rusuhan tu guna otak sikitlah.

1. Bagaimana taraf hidup orang Mesir? Orang mengamuk pun pasal 'beras' atau kebulur.

2. Mereka di bawah pemerintahan kuku besi lain di sini ketua pembangkang pun sempat meliwat.

3. Sistem pendidikan tradisi yang mewariskan pemikiran PAS juga membelenggu orang Mesir. Di Malaysia kita lebih berfikiran bebas sehingga ketua pembangkang pun mempunyai pemikiran meliwat.

Orang Malaysia memerlukan negara aman untuk bayar bil dan memajukan diri sendiri dan keluarga.

KL BOYZ said...

liwat..??

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...