PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, February 3, 2011

ANWAR PEMBOHONG DAN PENGKHIANAT PUNCA AHLI KELUAR PKR



Sikap bermuka-muka, membohong, memutar kenyataan dan khianat kepada ahli parti sendiri adalah punca ahli-ahli Pakatan Koyak Rabak (PKR) mengubah haluan dan mengambil langkah meninggalkan PKR, dan akan menyebabkan Ketua Umum dibiarkan keseorangan dan akhirnya bersendirian.

Sikap yang selalu diamalkan Anwar akan menyebabkan lebih ramai lagi akan meninggalkan PKR seperti anggota pengasas dan pimpinan penting dalam parti Pakatan Koyak Rabak cabut lari beramai-ramai. Semua pengasas yang pernah bersama Anwar dulu sudah cabut lari meninggalkan Anwar seorang diri. Mereka semua tidak percayakan Anwar lagi kerana kuat membohong dan putar alam.

Ketua Umum Pakatan Koyak Rabak ni telah membuat pelbagai cerita didalam dan diluar negara yang tidak membawa sebarang kebaikan kepada negara. Pakatan Koyak Rabak didakwa hanya membawa cerita buruk dengan pelbagai cercaan, fitnah dan segala tuduhan terhadap kerajaan.

Sekian hari, semakin runtuh kepercayaan orang ramai terhadap Anwar malah Pakatan Koyak Rabak hanya tinggal nyawa-nyawa ikan saja sekarang, itu sebab Si Panglipurlara Anwar nak berceramah ke 30 kawasan Parlimen nak menjajakan cerita donggeng dan fitnah yang direka terhadap kerajaan.

Kesian Anwar ni kerana imejnya sudah tercalar teruk dan kebanyakan orang dah tak percaya kecuali yang taksub dan taat kepada Anwar temberang saja yang masih setia dan menyokong lahabau ni. Pemimpin besar Pakatan Koyak Rabak dah cabut lari, tinggal lah yang ikan bilis jer..!!!

3 comments:

Anonymous said...

member pun dok pileh macam ini dulu kot?.

tabligh said...

Funny leee.......

Bersusunnnnnnnnnnnn......!!! Hentam mana sukaaa...!!

Jangan bagi nampak si pulan tuuu........

http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/02/buktipemecah-belah-umat-islam-adalah.html

Jeffry said...

PKR DAH NAK MELINGKOP DAHH. TUNGGU MASE JEK KEHKEHKEH

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...