PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, February 2, 2011

KEMARUK PUCUK MUDA KELANTAN





Wah...!!! Makin tua makin menjadi, seorang nenek berumur 55 tahun yang baru diceraikan suaminya berani melakukan khalwat dengan pasangan mudanya. Hebat, sungguh hebat apatah lagi kegiatan terkutuk ini berlaku di Pasir Puteh Kelantan, Negeri serambi Mekah..??  Memang hebat...!!!

Paling best lak ketika serbuan dibuat nenek yang mempunyai beberapa orang cucu itu berani berbohong pula kononnya lelaki tersebut adalah suaminya. Padahal hasil maklumat dan aduan orang ramai kegiatan itu telah dilakukan sejak seminggu lalu berhubung kejadian khalwat melibatkan warga emas bersama pasangan muda.

Selepas disoal siasat Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JAHEAIK), nenek itu berdolak dalik mengatakan dia tidak tahu menahu pula kehadiran lelaki berkenaan yang didakwa secara tiba-tiba berada dalam biliknya. Pasangan itu disiasat untuk dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah Pasir Puteh, dibawah Seksyen 9(1)(2), Enakmen Kanun Jenayah Syariah Negeri Kelantan No 2/85 yang sabit kesalahan boleh didenda sehingga RM2,000 atau penjara tidak lebih setahun atau kedua-duanya sekali.

7 comments:

jie said...

dunia akhir zaman. macam2 citer akan ada. semoga kita dan keluarga kita semua di jauhkan oleh Allah SWT dari terjebak dari perkara2 seumpama ini yang akan menjatuhkankan maruah kita sekeluarga. nauzubillah.

Pemerhati said...

Ini semua adalah hasil dpd makan ubat kuat seks yg banyak diiklankan dlm Harakah dan b;log2 PAS!

Ular Menyusur Akar said...

Yang perempuan pun makan ubat kuat juga? Denda lebih rendah dari enakment jenayah syariah negeri johor. Di johor dendan rm 5000. Kelantan boleh dua kali khalwat dari johor.

Minta maaf ajelah. Pok nik tertidur.

Anonymous said...

kah kah kah...nafsu nafsi bukan kira usia, lelaki atau wanita.Hanya keimanan yg teguh dpt menghalang perkara2 mungkar camnih...sebab org2 yg beriman jugak bernafsu cuma mereka dapat menggunakan 'switch kontrol' tidak terjebak dgn tuntutan nafsu membabi buta....

Anonymous said...

Nampak nye kena bukak sex shop kat kota baru juai **nek pelsu untuk nenek gaha kat karipap kecut

Anonymous said...

Hebat...hebat...memang hebat !!!! Body comel sangat kot...macen sophia lowrence..ee

Wake UP! said...

Kelantan serambi maksiat. PAS barua komunis.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...