PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, January 7, 2011

DOKUMEN ASAL PENDEDAHAN ROGOL AMAH OLEH SAMM

                                                  
                                                    http://duniacacamarba.blogspot.com 

 Perhatikan betul-betul dokumen asal yang dikaitkan dengan Rais Yatim, dokumen ini didedahkan oleh SAMM
( http://duniacacamarba.blogspot.com ). Bertujuan nak mendedahkan perogol yang dicanang Pakatan Pembangkang...!! Cuba perhatikan tulisan di side "A" dan side "B" pada dokumen tersebut. Dokumen ini nampak telah diubah suai seseorang supaya nampak seperti dokumen yang asli.

Tulisan pada side "A" nampak menyendeng sebelah kiri, tetapi disebelah bawahnya seperti baru ditaip. Dokumen ini seperti dicantum dari dua keratan, yang dijadikan kepada satu. Ditambahsuai supaya nampak "real" seperti dokumen asal.

Dibahagian bawah kertasnya nampak gelap sedikit daripada keratan yang diatas, seperti telah direka cipta bersesuaian dengan cerita yang nak diadunkan. Cekap betul mereka  ni buat kerja, Oh...ye..ni kan kerja mereka yang tak bertanggungjawab supaya dapat memusnahkan karier seseorang.

Walau apa pun kita serahkan saja kepada pihak berkuasa untuk mengambil tindakan selanjutnya, jikalau betul, perkara ini benar-benar berlaku. Kalau tidak tahu la nasib si pembuat fitnah ni nanti. Jikalau salah orang lain, PR ni memang cam ni.., tetapi ADUN SELINSING tu bagaimana...?? Adun yang khalwat dalam Koch Keretapi tu....??? Hai...buat-buat lupa lak...???


paku dulang paku serpih, mengata orang PR yang lebih-lebih....!!!!

5 comments:

Nasionalis1982 said...

blog ini telah dilinkkan.

Sudir said...

Peluru sesat makan tuan daa..

Anonymous said...

Nak pinda buat apa beb! Ini kalau cerita fitnah mampus nanti nak kejar Rais kat padang Mahsyar!
Saman sahaja Rocky Bru dan yang lain lain! Apa takut ke?

Anonymous said...

aku rase ko ni bodo..bile org gomen wat hal sume tu tipoo la pe la..bile pembangkang tu btol plak?ko klo tak de tmpt kejadian tk pyh ckp byk..ko ni pu same je memfitnah..so tgu je sape tipo ke tak..tuhan tu maha adil..lmbat laun the truth akn dtg..

shamal66 said...

semenjak 2 menjak gay da ramai di malaysia.. dulu bersembunyi kini berani tubuh kelab lagi sebab bapak GAY mimpi nak jadi PM.,...(Penipu Manusia)

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...