PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, January 7, 2011

KERAJAAN NEGERI SELANGOR MEMANG PENGECUT NO 1


Sejak kebelakangan ini, Kerajaan Negeri Selangor telah menguatkuasakan pengharaman LOGO 1 Malaysia disekitar daerah Negeri Selangor, yang kononnya dikatakan ada mempunyai unsur-unsur politik sebaliknya disetiap banner atau poster kain rentang yang dipamerkan sekarang di Selangor terang-terang tertera logo-logo parti pula, seumpama DAP, PKR, PAS dan Barisan Nasional pula, dan tak lupa Lambang Kerajaan Negeri Selangor, adakah itu bukan lambang politik Kerajaan Negeri Selangor sebalik dahulu yang hanya mempamerkan logo 1 Malaysia dan tidak langsung menonjolkan imej parti-parti di Malaysia.

cuba tengok banner poster ni......

 Memang bengap betul Pakatan Rakyat ni, cakap tak nak melibatkan politik sebaliknya mempamerkan lambang-lambang parti pula. Pakatan Rakyat ni memang cakap tak serupa bikin. Kalaulah diorang ni memerintah, agaknya bila mereka melakukan kesalahan, mereka ni tak akan megaku sebaliknya lepas satu jawapan, satu jawapan akan diberi. PR ni lebih Hipokrit berbanding kerajaan yang ada sekarang.

Jikalau Kerajaan sekarang dianggap lemah, apabila Pakatan Pembangkang ni kalau dapat la memerintah, bertambah teruk keaadaan masyarakat, ditindas dan terus ditindas oleh PR ni. Lebih-lebih lagi Melayu yang digunakan sebagai keldai khidmat mereka, kalau Gobala la boleh diambil tindakan kerana melawan kehendak pemerintahan parti pusat Pembangkang, padahal ingin meyuarakan kehendak kaum India di Malaysia, bayangkan jikalau anda dikalangan orang-orang Melayu yang sanggup berkorban demi mereka sekarang semasa akan datang, apa akan jadi..?

Akan dibuang seperti Gobala macam sampah dibuatnya. Kerana mereka ni selalu menyembunyikan ketidak telusan dan kejujuran mereka, malah apabila ditegur sehingga ahli-ahlinya mengambil keputusan untuk keluar parti, apabila individu keluar parti dicanangkan pula seluruh Malaysia mereka-mereka ni makan 2 juta ringgit yang telah dirasuah pihak-pihak tertentu pula. Kalau dekat Hulu Selangor yang keluar parti sampai 1,200 orang pun dapat 2 juta seorang la...? Jangan la nak akal rakyat, rakyat yang pendek akal boleh la PR kelentong.

Sampai la ni, Anwar tak dapat nak buktikan bahawa Ahli Parlimen seperti Zahrain, Zulkifli Nordin dan banyak lagi yang keluar parti PKR ni memakan rasuah. Tapi dia punya wayang kat media macam dia lah saja yang betul dan yang lain semua salah. Sebenarnya Anwar lah bapa rasuah, dapat duit entah dari mana nak menapuk kes liwat, nak pancing orang ramai pakai air liur je ke..? Minum teh tarik pun kena bayar tau...akal ada tak...?

Orang-orang kampung yang dah diwayang PAS boleh lah Anwar nak kelentong semuanya, tetapi kalau orang tu mempunyai akal, akan difikir perkara ni, Anwar ni dah disabitkan dengan sepuloh penama yang mengaitkan hobi liwatnya, takkan lah seorang pun tak sangkut...? bunyi macam mustahil jer..? kalau dulu Anwar ni lepas kerana tak dapat dikaitkan dengan kes liwat, tetapi ada ke rakyat sedar bagaimana kejadian liwat ni terjadi..?

Liwat ni terjadi jikalau seseorang itu meliwat seperti merogol, akan tetapi kes pertama tu adalah kejadian suka sama suka, jadi tak adalah berlakunya liwat. Cuma kelakuan suka sama suka. EEEiiiii...geli aku dengarnya..!!!
Ye betul tak diliwat akan tetapi suka sama suka...!!! Orang cam ni nak dijadikan Perdana Menteri...?
Kali ini dengan Saiful Bukhari adalah kes liwat kerana dari segi laporan Saiful Bukhari, beliau tidak setuju pengadapan ini berlaku keatasnya. Kau jawap la Anwar...!!

Tentang Banner dan poster logo 1 Malaysia, sebenarnya Khalid memang dah bergoyang dan menggeletar kakinya melihat angka 1. Apa yang melibatkan angka satu dan nombor satu, Khalid akan banned sebab dah sakit hati sangat sebab dah tak leh nak lawan lagi, kerana dah melekat dijiwa dan sanubari sekelian rakyat Malaysia. Takut habis kesemua rakyat menyokong Datuk Seri Najib. Itu sebab Khalid memainkan politiknya yang diterangkan sebagai bukan politik. Al maklumlah ahli poltik, semuanya nak dipoltikan. Keluar dari mulut Khalid sahaja, sepatah pun ada sangkut dengan politik busungnya.

Baru dapat nak menguruskan sedikit Selangor, dah buat macam negeri bapanya sendiri, nak lawan ke apa ke tak payah nak dinilai undang-undang yang sedia ada, kalau boleh nak gubal undang-undang Negeri Selangor janji kroninya akan memegang cita-cita kehendak nafsu PR. Baru dapat memerintah sedikit dah pandai nak ubahsuai undang-undang kononnya merekalah pejuang rakyat.

Jangan la PR ni nak pakaiguna nama "RAKYAT" sebaliknya perjuangan untuk memenuhi kehendak nafsu lahab mereka, jikalau tak dapat sesuatu, PR akan memberontak dan akan membuat persembahan berdemo supaya rakyat dapat melihat lakonan mereka berdrama swasta seperti mereka ditindas dan tertindas. Sebaliknyanya merekalah yang rakus dan tak sabar untuk mengejar jawatan yang sediaada sekarang. Angkuh dan tamak haloba apabila meminta sesuatu yang tak sepatutnya diberikan kepada mereka.

Dah porak peranda Selangor dikerjakan Khalid ni apabila memegang jawatan Menteri Besar, habis semua rakyat Selangor cuba dikaburi oleh siakap senohong rentaknya. Nak peringatkan si Khalid ni, jangan Selangor diistiharkan darurat, susah kau nanti Khalid.... Kerajaan PR yang akan susah. Ingat tu Khalid..!!!
Poster ni pun dia nak gentar dan takut....kita tengok apa yang ditakutkan Khalid ni....
























kau tahu undang-undang ke tidak ni Khalid...??? Angkuh dan sombong bongkak....!!!
kurang diajar  la Khalid ni....macam-macam hal dibuatnya...!!!!

3 comments:

Perwira Sarawak said...

Ala biasa la Pembangkang..memang cakap tak serupa bikin..kalau terkene batang hidung sendiri dia org jadi bisu babak dan gagap..kalau terkene dengan BN dan kerajaan..mulut dia org mcm tak dapat di tutup lagi dgn kata2 hampeh menuduh kesalahan org lain..pembangkang sememangnya penipu...

MALAYSIAN UNITED said...

salam.. link with my blog at www.malaysianutd.blogspot.com
TQ

Anonymous said...

pembangkang kat selangor memg xbole percaya dah...skrg tengok diorg dah kalah, terbukti dgn kes rasuah juta2 d mhkamah skrg...tp penjara setahun jer???

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...