PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, January 6, 2011

ADUN BERZINA DAN ROGOL


Kita semua tahu blog-blog pembangkang sekarang mula melemparkan dakwaan fitnah dan cuba membongkar rahsia kononnya mengalahkan WiKiLeak, seperti mereka adalah perisik-perisik antarabangsa terhebat, malah pencacai-pencacai Pembangkang ni mula nak start memanah kesasaran yang telah ditetapkan mereka. Mereka ni semuanya terpaksa bertindak setelah digempur blogger PAPAGOMO apabila membongkarkan kes Zina Adun Selinsing.

Itu pun tak terjawap lagi, dah berapa lama sehingga kini seolah-olah nak menutup cerita, kemudian dihidangkan penonton dengan drama baru pula kononnya pendedahan yang akan memalukan negara khabarnya. Bunyinya semacam begitu hebat dosa seseorang itu dinilai, jika dibandingkan ianya dilakukan oleh pembangkang PR ni. Hebat betul mereka ni kerana kesalahan sendiri tak nampak..!!!

Bertindak demi nak mengalihkan pandangan umum terhadap Isu masalah dalaman parti PR yang bercelaru, kelam-kabut dan lintang-pukang dimana mereka sendiri pun tak mampu nak menyelesaikannya, manakan isu "liwat", jangan cakap la macam mahkamah tu diorang yang punya, isu perlantikan SUK Selangor yang sengaja dipoltikkan, isu Air yang diperbesar-besarkan, isu cubaan membelakangkan Sultan Selangor sampai hampir porak-peranda Selangor dibuatnya, maka dicanangkan pula kes rogol ni, supaya tertutup sebelah mata akan kesalahan yang dilakukan mereka.

Cermin la diri sikit wahai pembangkang PR, asyik mencari kesilapan orang lain je kerjanya, politik tak habis-habis, sampai kesemua benda dipolitikkan. Kepincangan yang keterlaluan, PR ni memang jelas mengelirukan kesilapan yang mereka lakukan, sebaliknya mencari kesalahan orang lain sedangkan masalah mereka tidak diselesaikan, malah ianya cuba disembunyikan. Itukah yang PR namakan keadilan..??

Jawap la pertanyaan blogger PAPAGOMO ni....

Gomo telah mngeluarkan isu Adun Selising yang di Tangkap Khalwat bersama seorang Wanita isteri kepada seorang guru. Malah Video pengakuan individu yang menangkap Adun Selising itu juga telah tampil menjelaskan kepada semua apa yang berlaku. Malah Adun Selising juga telah menyatakan akan mengambil tindakan Undang undang kepada yang terlibat dalam mendedahkan isunya namun sehingga kini 3 minggu berlalu satu apa pun laporan Polis dan Tindakan Saman tidak di lakukan oleh Adun Selising!

Malah Saksi yang mendedahkan Adun Selising di tangkap Khalwat ini pula telah di ancam Bunuh sehingga pembunuh upahan di hantar untuk mematikan wataknya..!!!


kenapa tak jawap isu tentang hal ni...?? nak panjangkan macam kes Anwar ke...?? berapa panjang..??

9 comments:

Anonymous said...

selalu nya orang tak jawab dan berdiam diri, tepis sana, tepis sini tanda nya betul dan mengiakan perbuatannya.

Takebeer!!!!!!!!!!!

Wake UP! said...

Berani kerana benar. Mengelak kerana memang benar apa yang dikatakan itu.

Kalau tidak sudah tentu akan menyaman orang yang membuat tuduhan palsu tu.

Tapi Anwar lain sikit. Tuduhan benar pun dia saman orang. Itulah orang gila.

Anonymous said...

Berdiam diri tanda setuju,berdiam diri tanda bersalah,berdiam diri terkulat kulat bayangkan apon naik 2 inci,berdiam diri kerana takut dan berfikir macam mana nak tepis lagi berdiam diri lama mati keras dalam jamban.

ikan emas said...

sebab mereka tau orang suka bab-bab seks ..rogol..skandal ni...

tengok la ntah sape pulak yg terkena lepas ni

blogenstarz said...

Hbislah .....
itulah bahana UBAT KUAT yang diiklankan diHarakah !

Anonymous said...

RApISt = ?

cari said...

diaorg dah dpt tiket syurga..elizabeth wong,teo nei ching dgn teresa kok dah stnby nak jd fairy kat sana

Anonymous said...

macam mana hampa tau aku dok tengah ......?.Sah hampa tentu dah plan nak perkena aku awal-awal lagi.tak boleh tengok orang senang langsung.

Anonymous said...

PAS HARAM JADAHHHHHHHHHH

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...