PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, December 30, 2010

ZAHRAIN BONGKAR SIKAP BONGKAK ANWAR

 Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain menyifatkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim bersikap sombong dan mementingkan diri sendiri kerana mencabar Ahli Parlimen Padang Serai, Gobalakrishnan untuk keluar parti dan menyertai Barisan Nasional. Tindakan cabar- mencabar itu adalah untuk menyembunyikan kelemahan parti PKR untuk menyelesaikan masalah dalaman yang sedang dihadapinya.

Anwar ni sememangnya adalah seorang yang tidak akan mengaku kelemahan sendiri dan sebaliknya akan menuding jari kearah orang lain, apa yang cuba diketengahkan Gobalakrishnan adalah berkenaan Anwar yang tak ambil pusing tentang permasalahan kaum India di dalam parti PKR.

Datuk Seri Zahrain berkata, Anwar tidak akan mengaku kalah dan menunjukkan kelemahan sendiri terutamanya kepada PAS dan DAP. Walaupun rapat dengan teman-teman  seangkatannya, Sikap Anwar yang selalu berselindung dan menyembunyikan kelemahan, menjadi persoalan dalam kalangan ahli parti.

Apabila sesuatu perkara cuba dibincangkan, yang dipertahankan hanyalah orang-orang yang mempunyai kepentingan dengannya. Kalau macam Gobalakrishnan ni nampak macam kali katu sahaja, seperti nyamuk dan lalang sahaja. Itu sebab dicabarnya Gobala keluar parti dan sertai BN kalau berani.

Kering betul hati Anwar ni, setelah disedut manisnya akhirnya akan dibuang macam sampah si Gobala ni.
" Sebenarnya semua ahli PKR sudah mengetahui dan dapat melihat dengan mata kepala sendiri, sangat jelas pembohongan yang dilakukan oleh Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim ni. Itu yang selalu menjadi punca permasalahan dalam parti PKR dan membuatkan semua ahli PKR naik muak, membuatkan harapan dan keyakinan dikalangan ahli parti pudar sama sekali ", tegas Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim.
 Dah nampak sangat yang Anwar ni memang tidak menyukai Gobalakrishnan, mungkin disebabkan tindakan Gobala kerana pernah bertikam lidah dengan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dalam sebuah mesyuarat pada tahun 2000 dahulu. Mungkin sebab tu juga Anwar berdendam dengan si Gobalakrishnan ni. Memang Anwar adalah orang yang takut menghadapi kenyataan, setelah 12 tahun Gobala dan bekas anggota PKR yang lain menghempas pulas terhadap isu " reformasi " serta mengukuhkan parti Anwar, akhirnya Gobala dibuang macam sampah.

Namun Anwar tidak akan mengenang budi, jasa baik perngorbanan dan perjuangan yang telah dilakukan oleh Gobalakrishnan dan bekas anggotanya terhadap Pemimpin PKR, malah si Gobala akan diherdik dan dicerca kerana tidak berdiam diri. Ini adalah cara tindakan Ketua Pembangkang untuk mendiamkan ahlinya yang terlalu banyak bersuara.

Sepatutnya kes ini menjadi teladan kepada PAS, sebuah parti yang menegakkan hukum Allah. Agar tidak diperalatkan dan dipergunakan seperti calon naib Presiden PKR itu. Sebaliknya PAS berubah menjadi parti yang nak seiring dengan Perlembagaan Persekutuan agar matlamat ke PutraJaya tercapai.

Perlu dingatkan disini bahawa matlamat sebenar perjuangan PAS bukan kerana hendak ke PutraJaya tetapi adalah untuk menegakkan Agama Islam dan menegakkan hukum Allah. Tidak ada gunanya jika PAS dah tersasar jauh dan terhakis asas perjuangan Islamnya.

Habis madu....sepah dibuang.....!!!!  Beringat wahai Ahli PAS.....!!!

14 comments:

Anonymous said...

Zahrain is a political prostitute. Pergi caya cakap dia macam percaya cakap setan. Zahrain dan setan adalah sama geng. Dlm surah An-nas..setan iaitu( Evil yg selalu membisik kejahatan didada manusia) adalah dari kalangan jinn dan manusia. Oh sorry..Zahrain adalah dari golongan setan.

Anonymous said...

Anon at 2.14 pm up there ..you are a setan too..a bigger setan..

Anonymous said...

Anon 2.55pm;

You must be the father of setan; protecting another setan. I state my reasons why I despise Zahrain and labelling him as the follower or the genus of setan. ONLY another Satan will protect or come to the support of a fellow setan. It can't be me but YOU; probably the father or uncle of Satan.

Unknown said...

oh...common...!!! there all came from a lier stupid party guys....!!! All the same kind...!!

Anonymous said...

And PAS would like to accept the help of satan!!!!! They have absolutely no problems working with satan according to St. Niky Ajis

Anonymous said...

hoi Anon 2.14 pm....ko ni buta hati ke buta perut? dh x leh beza mane kaca dan mane permata,ko x tgok ke cara dan sikap Anuar tu? ko ni x lulus SRP ape?....smpai x leh beza mane yg hak dan mane yg bathil

Unknown said...

anwar mmg bongkat. sapa yg pernah dekat dgn dia, pasti tau. mmg x boleh sergah dn tegoq.

kita tegoq hari ni, esok dia kerat kita. ilmu ni diwarisi cinta hati kasih sayang cum mulut...azmin ali. ruj gobala, zaid ibrahim dn ramai lag!

Anonymous said...

2 x 5 la tu. Pas berkawan dengan setan, parti koyak rabak sukan setan. Equal satanla tu...

Anonymous said...

KENAPE LE C ANWAR TU TAK SEDAR SEDAR LAGI.....DAH BUUAT MACAM MACAM DOSA MEMBOHONG LAH MEMBUNTUT LAH MENIPU LAH DAN YANG PALING TERUK BOLEH SONGLAP DUIT RAKYAT TU.....TAPI MUKA SELAMBE JEEE TAK MALU BETUL LAH. AGAKNYA DIA TU ROBOT LAH LAH TAK RETI MALU.....TOK WAN

Anonymous said...

jgn layanla anon yg suka ckp zahrain setan tu..klau x sokong PR trus jd setan..maknanya die ngaku PR mulia..dunia skrg,mane ade org mulia ngaku dirinya muliakan??think wise..

Anonymous said...

salam..xpernah tengok da real setan punya image..can anybody describe or maybe lukis sket..hehe..oh,BTW,berapa agak nya our fren anwar dah spend untuk bayar kat loyar loyar yang represent dia...millions..or maybe free or charge??...

Anonymous said...

anon 2.14 IALAH ANUWAR SENDIRI............

Anonymous said...

ni apa ni setan setan, sepak mulut tu baru tau, nanti bkn mata je lebam, bibir pun tebal

zizie said...

SELAGI ANNUAR BELUM SAMPAI KE PUTRAJAYA,JGN HARAP DIA TU BERHENTI BERPOLITIK..NNT DIA KATA..."LAWAN TETAP LAWAN..!!" UBAH SEBELUM PARAH.!!!..REFOMASI3x...TAKBBIRR.....!!!

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...