PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 29, 2010

ANWAR CABAR GOBALAKRISHNAN MASUK BN


 Mengamuk betul nampaknya Ahli Parlimen Padang Serai, Gobalakrishnan, yang banyak kuat berlakon pada ketika dahulu, marah dekat Ketua Pembangkangnya, Anwar. Dahulu menghempas pulas nak kelentong rakyat dengan lakonan hebat yang dibuat semasa ditahan pihak Polis kerana buat ribut dan kelam-kabut.

Sekarang ni Gobalakrishnan nak Setiausaha Agung Parti, Saifuddin Nasution merujuk Anwar ke Jawatankuasa Disiplin pula. Hebat betul Gobala ni nak mengheret Ketua Pembangkang, Anwar ke Jawatankuasa disiplin kerana kurang memberi perhatian terhadap kaum India katanya.
Naik Angin betul Gobalakrishnan kerana setelah 12 tahun beliau serta pimpinan parti yang lain bekerja keras dalam perjuangan parti akhirnya di persia-siakan oleh Ketua Pembangkangnya, Anwar. Tidak cukup dengan mengheret Anwar ke Jawatankuasa Displin, Gobalakrishnan menghentam, mengecam dan mengkritik kepimpinan Anwar dan Timbalan Presiden baru PKR, Amin Ali dalam akaun Twitternya.

 Gobalakrishnan mendakwa Ketua Umum PKR, Anwar, pernah mencabar beliau untuk keluar parti dan menyertai Barisan Nasional.  Gobalakrishnan dengan lakonan terbarunya pula mengatakan yang beliau tidak akan keluar parti dan tidak akan lari dari masalah dalaman parti yang didakwa hanya memberi kebaikan terhadap Anwar sahaja dan bukannya ahli parti PKR.

Gobalakrishnan mendakwa juga penglibatan Kaum India meliputi 40 peratus ahli dalam PKR tetapi kurang memberi perhatian terhadap kaum India katanya. Bekas calon Naib Presiden, Gobalakrishnan tetap tidak puas hati kerana hanya mereka yang rapat dengan Anwar sahaja dilantik mengisi jawatan-jawatan dalam parti katanya.

Baru dia kena buku dengan ruas....!!!!    Terlibat dengan parti masalah....jadi masalah la...!!!

8 comments:

Anak Lenggong said...

Nak suruh Monyet itam ni masuk BN...ehmm..baik tak payah sebab takde satu benda pun keling ni boleh buat..tengok sahaja laa gelagat dia dipentas politik PKR..monyet itam ni laa kaki nyalak kat jalanraya..serta monyet itam ni jugak laa yang tak pernah nak hormati Parlimen..cuba lihat balik sepanjang dia kat Parlimen apa isu para pengundi dan rakyat dia bawak..tarak...dia cuma cuba menjadi jaguh didalam Parlimen dengan menjerit seperti beruk dihutan untuk mengganggu ucapan ataupun perbentangan daripada MP BN..itu je tugas dia kat Parlimen...so ..tak perlu nak ambik keling itam ni masuk BN..

Anonymous said...

AKU SOKONG BRO LENGGONG..DIA DH TAK TAU NK PEGI UTAN MANE LAGI TU SEBAB ZOO FUCKATAN DH PENUH KEHKEHKEH

Anonymous said...

biawak ni mmg mcm tu la.....kalau tak org tak panggil biawak bangsa nie.............auta kuat

Anonymous said...

Andainya dia apply, jawapannya:

"Harap maaf, kami tidak mempunyai kandang. Kos pembikinan zoo zangat tinggi. Permohonan anda ditolak."
- BN

Anonymous said...

sabar bro

Wake UP! said...

Tulah Gobala. Masa Anwar mintak bontot kau, kau tak nak bagi.

Anonymous said...

Antar saje MONYET ITAM ni kat KELANTAN...ZOO kat sini ada satu bilik lg kosong...sebelah ngan BEROK BUNTUT MERAH...Jom mari sini...dialu-alukan

Unknown said...

kekiri pun tak leh, ke kanan lagi tak boleh....!!!
kah...kah...kah...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...