PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, December 31, 2010

AHLI PARLIMEN WANGSAMAJU MENYOKONG PENUH KONSEP 1 MALAYSIA

 Terbukti sudah konsep Gagasan 1 Malaysia memang sudah terpahat disetiap hati rakyat Malaysia, tidak dinafikan Lambang 1 Malaysia sudah banyak kita dapat lihat dikebanyakkan papan tanda iklan yang dipamerkan di seluruh Malaysia. Itu yang membuat Kerajaan Negeri Selangor gentar dan kecut melihat logo 1 Malaysia.

Tindakan pengharaman adalah tindakan " Pengecut " yang telah dilaksanakan oleh Kerajaan PR. Soalannya mana kebebasan bersuara yang dicanang oleh Pakatan Pembangkang, Demokratik apa yang dilaungkan oleh Kerajaan PR ni..? Kebebasan bersuara yang macamana diperjuangkan oleh Kerajaan Negeri Selangor ni..?

Bagai nak rak Kerajaan PR mencanangkan isu kebebasan bersuara tetapi mengekang orang lain yang inginkan kebebasan bersuara, padahal bukannya atas paksaan logo tersebut dipamerkan tetapi kerana rakyat menyokong Gagasan 1 Malaysia. Sedangkan Ahli Konsesus bebas pun turut menyokong Gagasan 1 Malaysia seperti Ahli Parlimen Wangsamaju, Wee Choo Keong, yang telah keluar dari parti PKR kerana tidak sependapat dengan kalangan ahli parti, kita dengarkan pandangan beliau terhadap 1 Malaysia  KLIK DISINI

Ini dia sedikit ulasan daripada Wee Choo Keong : -
 
" 1 Malaysia terbukti menzahirkan kejituan semangat kenegaraan. Kalungan tahniah juga kepada seluruh pasukan dan pegawai-pegawai pasukan yang berjuang dengan “perasaan” di dada selama 90 minit menanti saat manis kemenangan untuk dihadiahkan kepada Negara tercinta. SYABAS ANAK MUDA NEGARA, PEMIMPIN ESOK NEGARA!!! ".

menyokong penuh Gagasan 1 Malaysia......" 1 Malaysia for All "....

3 comments:

Anonymous said...

Mana bolih tak sokong...duit dah dibayar olih Najib untuk dia melompat. Ini satu lagi political prostitute macam siZahrain ni.Orang macamn tak usah jadi bahan kempen. Tak laku. g

Anonymous said...

tula bila orang sokong kerajaan, mereka dibayar. bodoh punya olang.

Anonymous said...

tan sri lee lam thye pernah menjadi s'usaha agung DAP dan semasa zamannya dia adalah pembangkang yg baik. jarang sgt dia membangkang secara membuta tuli. dia cuma bercakap bila dia merasa kerajaan masa itu patut buat itu ini supaya menjadi lebih baik. sebab itu dia sehingga kini tetap seorang activist masyarakat yg dihormati. pembangkang skrg sgt dibenci oleh ramai kerana politik yg main redah, main tuduh dan MAIN BELAKANG.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...