PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, August 21, 2013

PR MENGAJAR PENJENAYAH BESAR KEPALA...!!!



Apa saja tindakan yang pihak polis lakukan untuk membenteras jenayah pasti akan dapat kecaman dari puak PR yang kononnya berkhidmat untuk rakyat.

Rakyat yang macamana harus PR pertahankan..?? Rakyat yang selalu lakukan jenayah seumpama kes bunuh, rompak, ragut dan berbagai lagi kesalahan penjenayah yang cuba dipertahankan...!!!

Memang dasar pemimpin PR ni memang biadap dan bodoh tak bertempat, sehinggakan kes jenayah yang menjadi2 sejak kebelakangan hari ni seakan disokong oleh puak Pemimpin PR yang cuba cari "glamour" dibidang politik tanahair.

Sehinggakan kes tembak menembak yang membunuh 5 orang penjenayah pun cuba dipersalahkan pihak polis apabila tindakan diambil untuk mengekang kes jenayah yang semakin menjadi2 kebelakangan hari ni.

Tak ambil tindakan pun salah, mengekang keganasan pun salah...!!! Yang mana satu harus diambil kira..??

Sehingga ada pegawai polis yang mati mempertahankan keselamatan pun tetap jua salahkan pihak berkuasa..?? Pemimpin PR ni semakin tiada otak, semakin biadap dan kurang ajar..!!!

KUALA LUMPUR 21 Ogos - Polis tidak akan membenarkan mana-mana penjenayah khususnya kumpulan kongsi gelap yang didakwa akan melancarkan perang terhadap pasukan itu berikutan rasa tidak puas hati mereka berhubung tindakan menembak mati lima penjenayah di Pulau Pinang baru-baru ini.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar turut menafikan wujudnya khabar angin yang mula tersebar mengenai ugutan penjenayah yang mahu membalas dendam terhadap polis.

"Apa yang tersebar itu hanya acah-acah pihak tertentu untuk takut-takutkan kita sahaja," katanya kepada pemberita selepas melancarkan majlis penganugerahan surat penghargaan kepada pengguna jalanraya ketika Op Selamat III yang lalu.

4 comments:

Anonymous said...

Penjenayah dan pakatan haram tidak dapat dipisahkan seperti isi dgn kuku.

Anonymous said...

musnahkan mereka termasuk dalang2nya sekali...!!!

Anonymous said...

Kenapa susah sangat puak DAP nak faham antara penjenayah atau orang awam..?Tindakan polis itu adalah tepat kerana mereka penjenayah mempunyai senjata api berbahaya..Mungkin kah sebab polis2 yang jalan operasi itu ramai melayu dan polis melayu menembak mati orang India(walaupun penjenayah)ianya menjadi isu sentimen?Apakata kalau ada apa2 rush bekaitan ngan bangsa pihak polis hanya hantar polis berbangsa sama dengan si penjenayah..?Adakah cara penerimaan keluarga mangsa dan DAP berubah?

Anonymous said...

Hari demi hari, kaum pendatang semakin menyusahkan rakyat sejati negara ini.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...