PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 4, 2013

NIK AZIZ NI DAH MELAMPAU, DAH MULA MERAPU..!!!




Inilah akibatnya apabila taksub sangat kepada politik, macam tak sedar pula Malaysia ni sebuah negara apa.

Pok Nik ni dah mula merapu macam kita duduk kat negara yang tengah berperanglah pula dibuatnya. apa yang Pok Nik ni merepek pun tak tahulah.

Sehinggakan sembahyang seseorang pun boleh dikatakan tak dapat pahala apabila menyokong parti UMNO.

Ini bermakna kalau sokong PAS baru sembahyang dapat pahala. Ada betul ke macam ni pula..??

Bagaimana dengan Be'ah PAS pula kerana apabila ahlinya berlainan pendapat ataupun keluar parti PAS isterinya terus jatuh talak, maksudnya automatik bercerai suami isteri..??

Ini dalam hukum agama yang mana pula, dalam hadis yang mana satu ada menerangkan perkara sebegini..??

Hukum agama Islam dah dicampur adukkan dengan politik Pok Nik..!!!


2 comments:

Anonymous said...

Kalau sokong PKR yang terang2 LGBT nya macam mana?

Anonymous said...

bagi penganut agama syiah wilayah atau pemerentahan adalah salah satu rukun islam. wilayah atau pemerentahan lebih utama dari semua rukun islam yang lain. bagi penganut agama syiah rukun islam yang lain adalah kurang penting. begitu jugalah dengan agama pas yang telah menerima fahaman syiah iaitu pemerentahan adalah utama melebihi keutamaan rukun islam yang lain. oleh itu menunaikan fardu haji menjadi tidak wajib kerana undi untuk dapat tampuk wilayah atau pemerentahan adalah lebih utama. dengan itu janganlah kita hairan mendengar fatwa dari pok nik yang menyatakan fardu haji tidak utama. bahkan dia telah memberi jaminan kepada nwar berahi, bahawa nwar berahi adalah ahli surga hanya kerana nwar berahi melawan umno ... dan memberi peluang kepada agama pas untuk menjadi pemerentah di malaysia ini. setahu saya nwar berahi tidak pernah menunaikan haji atau umrah ... sedangkan nwar berahi adalah termasuk ke dalam golongan yang wajib menunaikan haji atau umrah kerana kemampuannya yang luarbiasa itu dari segi ekonomi dan kesihatan ... sedangkan dalam hadis nabi jelas menyatakan bahawa sesiapa yang mampu untuk menunaikan haji tetapi dia tidak pergi menunaikan haji maka matinya seperti mati nasrani atau yahudi ... yang mana tempatnya adalah di dalam neraka ... tetapi kenapa pok nik berani memberi jaminan bahawa nwar berahi adalah ahli surga ... jwapannya pas agama baru yang menerima fahaman syiah sebagai landasan perjuangan mereka ...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...