PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, April 2, 2013

BODOH JUGA ANAK ANWAR NI..!!!




Harap belajar je tinggi tapi kebodohan tu nampak jelas ketara apabila anak Anwar ni membuat ulasan mengenai penurunan cukai pendapatan yang dikenakan.

Nurul Izzah ni menyalahkan pihak Kerajaan BN pula sebab menurun kadar cukai..?? Setahu KBC Pakatan PR ni kalau boleh semua nak percuma..!!!

Bapanya, Anwar meminta harga minyak diturunkan agar melambak kereta atas jalanraya, elok2 trafic jem 1 hingga 2 jam, melaratlah sampai 3 hingga 4 jam meleret beratur atas jalanraya. 

Anwar minta pula air diberi percuma sehinggakan tak mampu nak menampung kos rawatan sulingan, penyelenggaraan kebersihan dan ketulenan air yang diminum.

Bila kerajaan BN turun kan sedikit kadar cukai pendapatan, anak Anwar melalak pula marah macam budak hingusan belajar tak habis.

Si bapa minta turunkan harga, si anak pula marahkan harga turun...!!! Anwar cakap lain, Nurul Izzah anaknya minta benda lain.

Lagi satu KBC tak pernah dengar lagi dalam sejarah dunia anak-beranak dapat menjadi pemimpin sebuah parti, inilah kali pertama Malaysia melakar sejarah hitam mendapat sokongan orang ramai yang tak faham maksud "KRONI"...!!!


7 comments:

budak pejabat LGE said...

bro, bila masa lak dia ni pandai? memang tak pernah pandai pun, sama macam bapak dia dulu. cakap nak bagi semua percuma kepada rakyat kalau dapat bentuk kerajaan tapi bila kerajaan BN kurangkan cukai, dia kata tak patut pulak. jenis cakap berdolak-dalik ni bukannya orang cerdik tapi buat2 cerdik. dalam ertikata lain, manusia dungu. sifir lima pun tak hafal. elok korang suruh dia bertanding kat ipoh timur je daripada lembah pantai. kalau betul ipoh timur tu kubu kuat pakatan, letak batang pisang pun boleh menang. anwar pulak ke lahad datu dan tian chua ke permatang pauh. ada berani ka diorang?

Anonymous said...

dah nama pun pembangkang .... kenelah buat kerja asas ..... bangkang je ... x kiralah baik ke buruk ...

cukai naik bangkang ....
cukai turun pun bangkang ....

dah di bayar elaun tuk membangkang ....
bangkang saje lah apa susah ...

... aku pun teringin nak jadi YB dapan elaun tinggi ...

Anonymous said...

Bodoh tahap nak mampus moga Allah sedarkan dia kalau jadi macam bapa dia mungkin tak ada jalan kembali

Berita dari gunung said...

Izzah?... apa dia tahu.

Anonymous said...

nurul izzah ni bodoh macam bapaknya la! ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi!

Anonymous said...

Agaknya dia ni produk depan belakang kut, sebab tu bengong dan putar alam sikit. Jenis muka tebal macam apa dia jugak

Anonymous said...

Memang bebal dua ekor anak beranak nie....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...