PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 26, 2012

VIDEO PENCACAI PR KENA BOHONG DENGAN ANWAR..!!!



Bukan nak cakap apalah, tetapi ini semua adalah kebenaran yang sememangnya disorokkan dari pengetahuan penyokong Pakatan PR sendiri.

Berlakon mesti mahu hebat demi menjayakan misi Datuk Anwar memperdayakan mangsanya agar mata dapat melihat dan otak pun terus menangkap menandakan faham.

Apa yang dia orang faham adalah apabila melihat depan mata kepala sendiri, tetapi persoalannya bila mata penyokongnya sendiri tak nampak sudah pasti benda yang tak senonoh dibuatnya.

Contoh video MUZIK diatas, karaktor dan watak utamanya menggambarkan seorang penipu cuba memperdayakan pengikutnya agar meleleh airmata macam tengok filem hindustan kat TV.

Hebat si pelakon watak tersebut, itu baru tak nampak sikit je. Jikalau terlepa dengan anak gadis cina pun dibuat filem, terus dijadikan lagu dalam irama.

Bak kata P.Ramlee, manakan dapat dipisah lagu dan irama. Begitu jugalah Anwar dan kisah sejarah hitamnya dibelakang penyokongnya sendiri.

Lainlah 24 jam jaga bontot Anwar sehingga tahu pula apa yang berlaku, walaupun telah dapat banyak rakaman video membuktikan si Datuk tu terlibat.

Sedangkan Isterinya sendiri pun lalai menjaga suaminya pergi main GOLF, tak percaya tanya Datuk Nalla sahabat baik Anwar sendiri.



Last punya perkataan buat pencacai dan penjilat bontot Anwar, boleh ke Datuk tu yang berkelakuan sebegitu banyak berselindung perkara yang tak baik dari rakyat jelata boleh nak dijadikan Perdana Menteri..??

Sejak 2 tahun Perdana Menteri Najib Tun Razak melaksanakan tugasnya, banyak perubahan yang telah dilakukan oleh beliau untuk menjana kembali pendapatan untuk rakyat. Kenapa tidak diberi peluang kepadanya memerintah saja menguruskan negara kita untuk kesenangan rakyat Malaysia sendiri.

Dengarkan sangat kata Pujangga si Datuk Anwar tu, depan cakap lain, belakang buat benda lain...!!!


No comments:

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...