PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, December 27, 2012

KL BAKAL DIKELAM-KABUTKAN LAGI OLEH PR..!!!?


Sekali lagi Bandaraya Kuala Lumpur bakal di kelam-kabut dan diletakkan dalam keadaan berjaga-jaga tutup sana, tutup sini oleh perlakuan tindak tanduk syaitan politik untuk menghiburkan hati dan cuba popularkan personaliti mereka.

Salah satu jibauknya adalah tak lain dan tak bukan Aktivis tersosial Hishamudin Rais yang mengatakan walaupun perhimpunan tak mempunyai permit, perhimpunan haram tersebut tetap akan diadakan disekeliling Stadium Merdeka tegasnya.


Banyak hebat kuasa syaitan politik sorang ni memainkan peranannya, akhirnya KL bakal jem disemua arah sekali lagi oleh perlakuan tak senonoh peserta mereka yang suka berjalan ditengah jalanraya.

Sekali lagi juga pihak Polis cuba dipermainkan disini untuk menjayakan perhimpunan tak berfaedah mereka ni.

Jika betul lah mengapa perhimpunan sebegini dalam Pakatan PR boleh dibuat di Stadium Shah Alam kerana kawasannya luas dan besar dan tak melibatkan kesibukkan Bandaraya Kuala Kumpur yang sememannya jem dengan urusan orang ramai.


Kenapa nak disibukkan lagi tengah Bandaraya KL..?? kalau betul boleh kumpul ramai-ramai, mengapa tidak dibuat sahaja di Stadium Shah Alam Selangor negeri jajahan mereka...??

Takut padang rosak dan tanpa sebab kerajaan PR sendiri nak menangung kos padang yang bakal rosak kerana dipijak-pijak oleh orang awam..?? Presiden perhimpunan haram Mat Sabu pula memberi lesen besar mengalahkan pihak Bandaraya mengarahkan peserta-pesertanya berhimpun disekeliling Stadium Merdeka.

Pakatan PR ni memang suka buang masa orang ramai kerana Bandaraya KL bakal dikucar-kacir lagi dengan perhimpunan tak berfaedah mereka ni. Nampak sangat gila nak memerintah walaupun bilangan puak mereka ni cuma segelintir dari jumlah sebenar penduduk Malaysia.

Kalau benar ramai, kenapa tidak dibuat dipadang yang lebih besar seperti Stadium Shah Alam..?? Takut tak penuh padang ke..??? bila tak penuh, maka sia-sia saja lah perancangan mereka dimata orang ramai.

Itu sebab makin lama semakin ramai yang meninggalkan Pakatan tak senonoh PR sekarang ni. Cuba nak mempermainkan, mempersendakan dan mengandakan lagi tanggungjawap pihak Polis melaksanakan tugas mereka.

Sememnagnya biadap parti Pakatan PR ni, biadap dalam segala-galanya...!!!

5 comments:

Agent X said...

Salam perjuangan Bro. Saya budak baru belajar yg ingin menumpang. Jika tak mendatangkan masalah tolong link kan blog saya keadilanxsarawak.blogspot.com dlm blog list sdr. TQ.

Anonymous said...

Aku memang benci habis bapuk tua sekor ni.. dari muda sampai ke tua cuma tahu berdemo ditengah jalan... aku nak tanya .. apa sumbangan bapok sial ni kepada negara?.. mujur Tun dulu baik hati bagi dia balik.. kalau tidak dah merempat jadi gelandangan di jalan jalan diIndia ... zaman remaja aku dulu pun suka jugak demo demo ni, tapi tak lama sebab akal aku mengajar binatang macam bapuk tua ni dan kaki siondol tua sekor lagi tak perlu dicontohi ...

Anonymous said...

Bagus juga. Saranan sy DBKL tidak perlu membersihkan segala sampah sarap yg terhasil. Disini nanti kita boleh memohon aktivis anti-Lynas membersihkan segala sampah sarap yg ada kerana mereka ialah pejuang alam sekitar.

Anonymous said...

Semua orang yang "sedar" tahu bahawa demonstrasi adalah agenda pemimpin politik yang ketageh kuasa. Yang tidak sedar akan terus meniarap menjilat debu atas jalan, membuang masa dan keringat. Walhal kuasa ada ditangan waktu mengundi......... yang itu tidak siapa akan ganggu.

Anonymous said...

Bukankah kita terjemahkan hasrat memilih calun/kerajaan melalui peti undi?

Selama ini kita ingat, kutu rayau saja yang suka ukur jalan di KL atau di bandar lain.

Hadi dan Nik Aziz, sila keluarkan fatwa mengenai tabiat merayau-rayau dijalanraya!..

sebut saja yang terlintas Sdr Hadi dan Sdr Nik.

(orang segari)

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...