PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, September 28, 2012

PAKATAN PR KENA UBAH YANG NI DULU...!!!


Inilah perkara utama yang harus diubah oleh puak yang banyak cakap dari buat kerja ni. Berceramah menyalak sana-sini tapi masih tak tunaikan janji-janji manis palsu kepada rakyat Malaysia.

Memberikan harapan palsu untuk setiap rakyat Malaysia, contohnya air percuma yang diberikan untuk setiap rakyat Selangor adalah tidak dirawat sebaiknya tetapi terus dibekalkan kepada rakyat Selangor.

Oleh kerana pentingkan diri sendiri daripada kesusahan yang dialami oleh setiap rakyat, maka masalah air ni masih berlanjutan sehingga kini.

Masalah air ni tetap membelenggu setiap rakyat Selangor kerana kekerapan terputus bekalan kerana masalah paip air pecah, tekanan air berkurangan dan pelbagai lagi masalah yang dihadapi rakyat oleh kerana MB Selangor PKR masih berkeras kepala dalam memberi kata putus untuk menyelesaikan masalah ini.

Satu lagi contoh harapan palsu ialah dalam memberikan pendidikan percuma kepaa golongan remaja, hanyalah satu dusta kerana sanggup menutup kolej pengajian diSelangor, malah menambahkan lagi yuran pengajian di kolej negeri pentadbiran Pakatan PR.

Pemimpin yang dah sarat umur ni berceramah janji lain tetapi pihak bawahannya buat benda lain. Yang tua-tua ni hanya sebagai IKON saja contoh terbaik Karpal Singh, beliau sendiri mengupah orang untuk membantunya bergerak kesana kemari.

Bagaimana nak uruskan sebuah negara jika diri sendiri pun minta dibantu..??

Bila dah tersebar penipuan janji-janji manifesto puak pembangkang, puak banyak cakap dari kerja ni mengatakan ianya tiak menguntungkan pula.

Kenapa semasa kerajaan BN memerintah Selangor dulu sanggup menangung kerugian demi kesenangan rakyatnya..??

Inilah buktinya Pakatan PR ni tak mampu menjamin masa depan rakyat Malaysia kerana hanya mengejar keuntungan daripada kesusahan setiap rakyat.

Majoriti senyap tu lebih baik dari yang menyalak berdemo tengah jalanraya..!!!

3 comments:

Anonymous said...

depa ni patut lepak kat rumah org2 tua... minum teh sambil hirup udara segar dan nyaman... x penat ke nak kejar jawatan PM tu?udah2 le tue... tun M rileks je kat umah enjoy :)

Anonymous said...

Kat mana benner ni? Tahniah pd yg buat n pasang ni. Terbaek lah!!!

Anonymous said...

Banner ni perlu di pasang dimerata tempat terutama kampung2..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...