PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 24, 2012

PENCACAI PR SPIN CERITA APABILA PEMIMPIN PAS DITANGKAP RASUAH..!!!


Ini semua adalah lumrah Pakatan PR dan dah jadi tabiat semulajadi mereka SPIN ataupun pusing-pusing cerita yang dihebohkan sekarang.

Apabila pemimpin parti lain mengamalkan rasuah, pencacai mereka bertalu-talu memainkan cerita sehingga seminggu tak habis dikeluarkan kat blog pencacai PR.

Bila dah terkena kat pemimpin sendiri mulalah nak cakap yang bukan-bukan. Kononnya mustahil kena tangkap, kerana siap boleh UPDATE Facebook lah dan berbagai lagi.

Itulah KBC cakap yang pencacai PR ni akal nak membohong tu pendek sangat, macam akal budak darjah 4 nak membohong orang-orang tua yang biasa dengan zaman Internet sekarang.


Bukankah Facebook, Twitter dan laman sosial boleh di UPDATE dengan menggunakan Hand Phone saja..!!!

Cuba lihat pencacai PR nak SPIN perkara ni...!!!

Mentah sangatlah akal diorang ni, biarlah SPRM menyiasat dan tentukan jikalau beliau tu bersalah mahupun tidak..!!! Cuba dengarkan kata-kata Pencacai PR dibawah...

Takkan dalam tahanan SPRM pun masih boleh update status Facebook kut.


Tapinya, kalau betul pun Setiausaha Politik MB Kedah ni kena tahan SPRM, apa nak heran sangat, pasai dia ada jawatan yang cukup strategik dan memang ramai yang sangat-sangat teringin nak merasuah dia.


Kalau pun dia tak buat, mungkin ada orang lain yang buat tapi dia terseret sama ataupun tak mustahil jugak dia semata-mata dianiaya. Bukan susah sangat kut nak penanya dia takat nak bagi SPRM tahan untuk siasatan.


Tambah pulak dalam seminggu dua ni musuh dia semakin ramai termasuk dalam kalangan aktivis PAS di negeri Kedah sendiri. Dalam kalangan aktivis PAS pun bukan semuanya baik macam malaikat malah ada jugak yang nampak macam dah kena rasuk dengan syaitan.


Tambah pulak dalam seminggu dua ni musuh dia semakin ramai termasuk dalam kalangan aktivis PAS di negeri Kedah sendiri. Dalam kalangan aktivis PAS pun bukan semuanya baik macam malaikat malah ada jugak yang nampak macam dah kena rasuk dengan syaitan.


Orang yang dah kena rasuk dengan syaitan ni bukan boleh kira, bukan takat penaya kawan, makan kawan pun boleh jadi.


Orang yang dah kena rasuk dengan syaitan ni bukan boleh kira, bukan takat penaya kawan, makan kawan pun boleh jadi.- Pencacai PR

Akhirnya diburukkan penganut parti PR sendiri..!!! Memang buruk perangai Pencacai PR ni..!!!


1 comment:

Medan Tempur Kedah said...

tapi ada lagi cerita best bro.. mb sendiri bagi projek berjuta juta dekat kroni yang diaturkan sendiri oleh orang yg dimaksudkan tu..tunggu ada pendedahan lagi blogger kedah akan buat

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...