PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, June 28, 2012

CUBA BEZAKAN GAMBAR PEMIMPIN NI..!!!


Siapakah ulama yang pandai berlakon zaman kini..??

Siapakah yang patut memenangi anugerah pelakon terhebat...???

Siapakah yang depan tunjuk baik sebaliknya dibelakang mata rakyat buat benda yang boleh memalukan dirinya..??

Siapakah yang masih tak sedar dirinya sebaliknya hebat mengutuk orang lain di ceramahnya..??

Puak apakah itu..??

7 comments:

Anonymous said...

cibai punya manusia..
makan hotel tu pun agak2 ler wei..
bak ler bini sekali

Anonymous said...

Klah aaron aziz!ohh patot la nma pon nik aziz! Hahah

Anonymous said...

Makan pun memalukan diri?aduh umporno ni come on la.taula hanya terdiri drpd ahli2 yg bodoh..bak kate Tun M..

Anonymous said...

hahaha...bro June 28, 2012 9:21 PM,
bukan UMNO yang memalukan diri, tapi orang tua kutuk yang berlilit kain atas kepala tue yang bodo nak mampos...kalo dah tau nk hirup sup, pakai ar sudu mcm dia buat kt hotel tue..hahaha...nampak sangat neek najeeis nie asik bercicir-cicir najies bodo dia.....ops lupa dia kan nak jadi artis...hai lagi bahalol org tua nie..sekejap nk artis sekejap nk ular dlam semak..x pun nk jadi ketua setan?sebab dia suka kawan ngn dgn setan, dia sndr yg ckp...hahahaha...mmg sah bodo btuk neek najeeeis nie...hahahaha...sama ar ngn parti anak setan...sumer nya asik kena najeis neek najeeis....hahahahaha

Anti PR said...

Lain kali makan pakai straw jika dah takde gigi sbb dah lama sgt memerintah. Tapi pandai juga guna garpu. He..he...he...

Anonymous said...

Apa masalahnya dia nak makan cara macamana pun? Cara hirup terus ke mulut ke, ceduk pakai sudu ke, cara makan ni takde halangan pun dlm Islam, nampak sgt jahilnya sapa yg post kan posting ni...

Anonymous said...

org tua SESAT AKIDAH ni ...malas den nak layan..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...