PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 14, 2012

PEMIMPIN PAKATAN PR KUAT MENIPU..!!!


Tak tahulah dimana orang Pakatan PR ni letak otak mereka, pendek sangat berfikir tu pasal pemimpin tak cukup inci pun diangkat jadi peneraju mereka.

Jikalau betul lah SPR tidak adil dan kotor seperti di hebahkan puak pencacai mereka, mengapakah mereka boleh memenangi 5 buah negeri..??

Ini terbukti mereka ni bodoh bila berfikir, tapi jangan orang Pakatan PR risau kerana di PRU akan datang ni akan membuktikan kenyataan mereka ni benar ataupun tidak.

Ketika sekarang ni, Pakatan PR hanya menabur janji manis sedangkan Kerajaan sedang melaksanakan yang terbaik untuk rakyat.

Jangan nak tutup mata dan pekakan telinga kerana banyak peruntukkan diberikan untuk rakyat, seumpama meringankan beban saraan mereka seperti Bantuan persekolahan RM100 setiap kanak-kanak, BR1M untuk setiap berpendapatan rendah kurang dari RM3000, pemberian NoteBook 1 Malaysia kepada pelajar sekolah dan paling terbaru untuk peneroka Felda RM15000 untuk setiap keluarga.

Kenapa pemimpin Orang Pakatan PR terasa yakin sangat nak menang, sedangkan logo parti pun tak disatukan lagi.



Ini dah cukup membuktikan Pakatan PR ni masih tak satu hati, keduanya janji-janji manis kepada rakyat masih banyak tak tertunai.

Apa yang Pakatan PR pandai hanyalah bagi rasuah kepada rakyat untuk berdemo, buat kerja nak huru-harakan rakyat Malaysia biar bergaduh sesama sendiri.

Mana pergi otak pemimpin Pakatan PR ni, asyik nak berpolitik dan buat kacau-bilau. Itulah saja kebolehan mereka..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...