PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 14, 2012

NIZAR MEMANG MUKA TAK TAHU MALU...!!!



Emtah siapalah jemput si Nizar ni datang menyusup masuk ke ceramah UMNO, tajuk ceramahnya pula cukup hebat "NIZAR PEMBOHONG BERSIRI".

Dengan selamba dek muka tak tahu malu, beliau duduk mendengar ceramah Dato Shaarani dan Hanifah Man membongkarkan salah lakunya.

Dah tak tahan duduk disisi Pakatan PR ke..?? Sehingga menyelinap masuk mendengar kelemahannya sendiri. Agaknya nak cari modal lah tu nak perbetul kesilapan, maklumlah PRU dah dekat.

Terlajak perahu boleh diundur wahai Nizar, terlajak kata buruk padahnya, binasa badanlah gamaknya.

Ini semua adalah kerana orang Pakatan PR tak reti nak beritahu kesilapan Nizar dan menegurnya, sehingga menjadi angkuh dan sombong terus lupa dirinya melakukan kesalahan.

Ataupun mencari ruang dalam UMNO..???

13 comments:

Anonymous said...

GO NIZAR GO! IF YOU CANNOT BEAT THEM, JOIN THEM! THAT'S THE WAY IT SHOULB BE.

BUT REMEMBER, THERE IS NO PLACE FOR A MAN LIKE YOU IN UMNO.

rakab said...

hahahahaaa...dah terdesak sangat ke si Nizar ni sampaikan terpaksa tercongok dalam majlis Umno untuk dapatkan simpati.

Anonymous said...

Jngan main2 orang mcam Nizar ni....dia sanggup buka seluar depan orang ramai nak tunjuk bahawa dia tak takut malu untuk perolehi kejayaan.Hooooo....ini stail Yahudi tau.

Anonymous said...

Mat Nizar tweet kata penceramah UMNO pucat lesi n terkedu, betul ke?

manjung (TIBAI) said...

nak bohong lagi le tu...huhuhu

Anonymous said...

bodoh giler org umno nih tak paham paham.. miahahahaha kesian

Anonymous said...

May 14, 2012 1:25 PM

tak faham ke orang macam nizar ni, kalau dia cakap 1000, satu pun tak boleh pakai; kaki kelentong. dia boleh cakap air laut akan kering pencacai dia akan percaya.

May 14, 2012 1:44 PM

aku rasa umno tak giler bodoh tapi penjilat tak bersimpai macam kamu tu lagi biol dan tak tau mana kiri dan mana kanan. sama juga kamu tu macam nizar yang tak ada maruah dan harga diri. orang giler pun tak nak datang ceramah lawan yang terang terang belasah dia depan depan. memangnya kamu dan nizar ni satu sampan.

Anonymous said...

Imam Syafie berkata:

“Aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti kalah dengan seorang yang jahil, kerana orang yang jahil itu tidak pernah faham landasan ilmu”.


CAMTULAH PERUMPAMAAN BERHUJAH DGN UMNO... HAHA...

usin said...

anon 4:20pm.
kalau ikut kata kamu, tanpa "ilmu" umno yg jadi teras bn (bersama parti komponen) boleh membangunkan malaysia spt yg ada sekarang ini, agaknya apa akan berlaku jika umno berilmu, lebih maju dpd israel kot? atau parti yg kamu sokong memang cam harem tak ada ilmu.

Anonymous said...

kah kah kah... lawak la admin ni.. apsal macam reka2 cerita ni??? kah kah kah ! tunjuk la twitter DS NIZAR beb... ape sebenarnya berlaku! aku ada time tu! kah kah kah jangan nak menipu dan putar belit je kerja hangpa ni... lawak la umno totoq ni.. bodoh nak kaber2 pulak! hahahahah lawak. angpa umno jgn marah aaaa... angpa bakal bakal jd pembangkang di malaysia ni... kah kah kah

Anonymous said...

Anon - May 14, 2012 4:20 PM

baguslah tu. ungkapan yang sememangnya bagus tapi sayang kau tak faham apa maksudnya.

ungkapan itu sepatutnya menjadi pakaian kau yang biol, otak dah terbalik. yang imam shafie kata tu adalah orang yang jahil saperti kamu yang langsong tidak kenal itu ilmu.

Anonymous said...

STEADY LA... DS NIZAR JAMALUDIN.. ORG UMNO NI BERHUJAH TANPA ADA BUKTI... VIDEO SEX, GAMBO SEX TU JE LA KEJE DIORG NI..

Anonymous said...

Sepanjang 40 tahun hidup dibumi malaysia ni,aku rasa tahun 2012 la tahun paling kelakar sekali. Bodoh pun ada,sakit hati tak usah cakapla. Sepanjang 40 tahun aku hidup,tak silap aku takde sorang pun lagi sdara mara aku yg mati akibat kerakusan dan kezaliman kerajaan spt yg didakwa PR sampai siap anjur BERSIH 3.0. Dari berapa keturunan aku hidup,semua ahli keluarga aku berjaya dalam hidup,semua belajar di Universiti kerajaan,dapat bantuan penuh kerajaan.Dari kelantAN Sampai Johor,seingat aku takde sorang pun lagi ahli keluarga aku yg mati akibat kekejaman kerajaan. Tapi aku heran sebab ko sume dok melalak melalui BERSIH 3:0,nak tumbangkan kerajaan la,ini tak adil la,itu tak kena la,ini tak betul dan ini salah....yg betul kau tu jer. Aku ingat,baik puak kau ni pi berambus dari malaysia, cuba belajar hidup kat bumi somalia,kat chechnya,kat bosnia. Ko jana la idea senget ko tu kat sana,kat sini aku rasa akan aman kalau ko semua ini takde.Tak perlu nak melalak dan melolong macam anjing gila yg tak cukup makan.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...