PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, May 9, 2012

MEMANG BENAR SEMUANYA SALAH UMNO..!!!



Ketua Pembangkang main dengan perempuan cina kolej swasta yang dibongkar melalui video rakaman oleh sahabat baiknya sendiri, ia adalah salah UMNO kerana beritahu hal sebenar kepada rakyat Malaysia.

Azmin bagi Anwar main bininya semata-mata kerana duit seperti dibongkarkan adik Azmin sendiri dan dikuatkan lagi pengakuan sahabat baik Anwar, salah UMNO juga kerana ia diketahui rakyat Malaysia. 

Anwar suka hubungan seks sejenis seperti dibongkarkan lebih 5 orang yang telah diperlakukan mengikut kerakusan kehendaknya, salah UMNO juga kerana diketahui orang ramai.

Azmin berzina dengan skandalnya dalam tandas seperti dibongkarkan blogger-blogger Pro Kerajaan dan orang Pakatan PR sendiri, pun salah UMNO kerana hal sulit ni diketahui kesemua rakyat Malaysia.

Mat Sabu berzina dengan bini orang seperti yang telah tersiar dalam laman YOUTUBE, pun adalah salah UMNO kerana akhirnya diketahui juga oleh orang ramai.

Tersiarnya gambar bogel Ratu PR ketika sedang tidur dirumahnya, pun adalah salah UMNO kerana dapat dilihat setiap pelusuk rakyat Malaysia.

Boleh dikatakan jikalau pemimpin pembangkang ada terlibat dengan adegan seks, pasti UMNO juga akan dipersalahkan.

Tetapi harus diingat Pakatan PR baru 3 tahun memerintah Selangor, Yayasan Selangor menanggung hutang sehingga 7 juta pun salah UMNO..!!!

Rakyat Kelantan dah lebih 20 tahun separuh negeri menerima air keruh sehingga kini pun adalah salah UMNO juga, begitulah saja jawapan yang akan diberikan pakatan Pembangkang.

Mereka ni semua dah takda jawapan lain dah, dah buntu dan terdesak nak bagi jawapan..!!!

Bersih 3.0 gagal dilaksanakan kali ni pun dipersalahkan UMNO juga, kerana Pakatan PR janji nak duduk bantah tetapi seluruh Malaysia dapat saksikan bukan itu yang dilakukan oleh mereka.

Sebaliknya jadi macam monyet terjerit-jerit, lari sana sini, baling batu kat pihak berkuasa, pecahkan semua harta benda seumpama tong sampah, lampu jalan dan membuat seluruh bandaraya menjadi kotor setelah perusuh Bersih 3.0 melarikan diri.

2 comments:

Anonymous said...

kira UMNO memang hebat la bhai pasai tu depa nie cukup takut dengan UMNO sebenarnya aku ingat kalau bumi terbelah dua pun ait laut naik setinggi langgit pun depa ni akan cakap salah UMNO ...wowwww HEBAT GILER UMNO hahahah dan aku BANGGA MENJADI AHLI UMNO ...

Anonymous said...

hidup UMNO...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...