PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, May 2, 2012

KOMUNIS PIJAK AYAHANDA MELAYU PAHANG..!!!

Kurang Ajar punya Komunis Bersih...!!!

GAMBAR YANG AMAT BERHORMAT MENTERI BESAR PAHANG INI TERPAKSA DIULANG SIAR UNTUK MENYATAKAN BAHAWA, RAKYAT NEGERI PAHANG BERDIRI TEGUH BERSAMA YAB.

DATUK SRI DIRAJA HAJI ADNAN BIN YAAKOB, MENTERI BESAR PAHANG SELAKU KETUA PEMIMPIN KERAJAAN NEGERI PAHANG.

SELURUH RAKYAT NEGERI PAHANG TIDAK GENTAR DENGAN PERMAINAN POLITIK KOTOR PEMBANGKANG YANG CUBA MEMECAHBELAHKAN KEHARMORNIAN DAN PERPADUAN DI NEGERI PAHANG.

SESUNGGUHNYA SELURUH RAKYAT NEGERI PAHANG TETAP MEMPERTAHANKAN BAHAWA NEGERI PAHANG ADALAH KUBU KUAT BARISAN NASIONAL.

APA PUN ISU LYNAS INI HANYALAH GIMIK POLITIK MEREKA YANG HASAD DENGKI SERTA IRI HATI DENGAN KEMAJUAN INDUSTRI BIOKIMIA DI NEGERI PAHANG.

5 comments:

Anonymous said...

Bukan ke MB Pahang di pilih melalui sistem demokrasi yang di tetapkan oleh perlembagaan.

Dia ni siapa suruh MB Pahang berhenti? Tak sekolah ke? Hidup tiada peraturan ke?

Boleh ke kita buat demo beramai ramai suruh pecat pemenang pingat emas olimpik semata mata kita tak suka muka atau perangai dia? Lu mabuk ka?

Tiada lagi negara atau kawasan yang bebas dari tamaddun dunia sekarang. BOleh jadi ada sikit lagi orang asli di Amazon yang jauh dari tamaddun.

Mungkin budak China ni boleh join lah. Di sana tak puashati boleh angkat parang. Tapi ingat bukan lu sorang saja boleh angkat parang, orang lain pun reti angkat parang juga.

Tengok siapa hidup siapa mati. Ada berani?

Ini semua pasal Dolah tidur bagi muka. Zaman Mahathir sungguh Anuwar hidup dan lebih muda dari sekarang tiada sekor China pun berani berperangai begitu.

Anonymous said...

Klau dpn mata aku kapir ni dah mmg aku sembelih...

Lebai Malang said...

..BABI tu jadi biadab kerana mendapat sokongan penuh ulamak besar PAS Khawarij..jangan marah kepada babi tu kerana pemimpin Melayu sendiri manyak beri muka kpd mereka...

Anonymous said...

Budak cina haramjadah ini nak mampus ni. Pemimpin PAS pukimak ulamak PAS tak guna akal punca cina pukimak DAP kurang ajal dan pemimpin PKR talibarut Yahudi. Semua pemimpin PR tak reti nak mentadbir negara asik bermain dgn jalang dungguh tak bermoral.

Anonymous said...

faedah dr kebodohan paklah dan nik aziz mmg melayu di tanah melayu ni sudah mendpt hasilnya..contohnya bangsa asing dr spesis babi sudah ketara menunjukkan belang..w/pun mendpt nikmat melimpah ruah di tm ni..mungkin peristiwa mcm 13 mei perlu semula dan membolehkan melayu sedar semula seterusnya bersatu kembali.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...