PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, March 11, 2011

BAHAN UTAMA KES SELAIN DNA TELAH DISAHKAN





Imej rakaman kamera litar tertutup(CCTV)telah disahkan oleh Pegawai Penyiasat dimana telah membuktikan Anwar dan Saiful datang ke Kondominium yang didakwa Anwar meliwat bekas pembantunya, Saiful Azlan Bukhari pada 26 Jun 2008.

Kedua-duanya disahkan datang ke Kondo tersebut setelah imej rakaman itu diteliti dan disiasat Deputi Superintendan Jude Blacious Pereira, beliau telah mengesahkannya merujuk kepada beberapa kepingan gambar untuk mengecam individu yang disabitkan.

Kenderaan milik mereka juga telah disahkan dalam kamera litar tertutup memasuki Kondo Liwat pada hari kejadian antara jam 12 tengahari sehingga 6 petang.

Jude Blacious juga telah mengesahkan merampas bahan utama yang digunakan dalam perhubungan seks iaitu KY gel jenama Johnson & Johnson yang digunakan daripada Saiful. Selain merampas kemeja, seluar dalam dan sehelai seluar panjang yang digunakan semasa kejadian.

Semuanya telah terbukti yang Anwar memang melakukan liwat, DNA pun dah sama cuma cara pengambilan je yang salah, tetapi cecair pekat tu sama dengan lelaki "Y" yang didakwa kepunyaan Anwar. Takan lah air mani pun leh sepah-sepah macam sampah yang dibuang-buang merata tempat.

Sampah pun kena buang dalam tong sampah...!! Takan orang Pakatan Haram tak faham maksudnya..???  Ataupun memang Anwar suka sepah-sepah benda tu, merata-rata tak kira tempat kot..???

Iklan pun dah banyak tunjuk, gunakan kondom untuk keselamatan. Ini gara-gara nak sedap sangat la tu sampai lupa pakai kondom....!!!  Kan dah kelam-kabut kau Anwar..!!!

8 comments:

Sudir said...

Mana dia meliwat bro.. Dia ada penyakit 'pancut tak lawas' ala-ala kencing tak lawas gitu..

Anonymous said...

Apa yang di sahkan ialah penyiasat ia lah seorang yang tak berkata benar dan lupa ingatan.
Boring la lu... baca dan dengar pun tuli. Siapa liwat sama lu? nanti bolih ambil lu punya DNA dan pancut dalam lu punya rectum. Tapi ingat jangan mandi 2 hari!!!

Anonymous said...

Anwar sedap berjobor, kamu puas selindungkan Anwar. Jadi bodoh nak jadikan pemain bontot jadi PM Malaysia...!!! akal ada tak...??

Anonymous said...

Orang pakatan banyak kena bomoh dek Anwar, tu pasal luper diri.

Laksamana Bentan said...

"Ini gara-gara nak sedap sangat la tu sampai lupa pakai kondom....!!!"

hehehe...suka ngan ayat ni!

Anonymous said...

HAHAHA INI KES DEKAT NAK KLIMAKS, TERUS CABUT PANCUT IKUT SUKA, HAHAHAA ANUAR2 NI MCM2 STYLE KAU NI

Hahn said...

Sebab hari tu Karpal dah menang pasal 3 barang bukti Anuwar tu yang di ambil dengan cara yang kurang sopan. hehehe

Berasaskan itu mungkin Karpal boleh juga mempersoalkan perkataan 'rampas' oleh polis terhadap Saiful dan buktikan yang barang bukti di ambil dari Saiful pun bukan dengan cara yang betul.

Memandangkan hakim boleh termakan hal ini mungkin Karpal boleh cuba.

Nanti boleh ada bicara dalam bicara. Boleh la tangguh tangguh lagi.

Anonymous said...

anwar bin buntut suka sangat nak proses kilang kunyit saiful....pesssssss bunyinya kena batang anok gila babi ini.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...