PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, May 2, 2012

UMNO YANG SEBABKAN SAYA DI BLOWJOB - AZMIN


Betul ke kena kolom pun salah UMNO juga..?? Azmin yang sedap kena hisap dengan skandalnya, UMNO dan BN juga dikaitkan menjadi penyebabnya.

Memang celako punya pemimpin Pakatan PR ni, dah la gadai bini kerana wang ringgit, lubang kunyitnya pun kasi kat ketuanya demi kuasa, pangkat, harta dan kerana tamakkan wang rakyat Malaysia.

Pemimpin PR memang rendah ahklak moralnya..!!! Manusia macam ni dilantik menjadi pemimpin pakatan rakyat, jahanamlah bangsa akan datang..

Video dibawah ni adalah ringkasan aksi aiskrim Azmin...!!!



4 comments:

Anonymous said...

Spot the similar……. between:

http://1.bp.blogspot.com/-6KdgRpq8_RE/T5wtxGlnpkI/AAAAAAAAAAU/UfO8H0uGh4w/s320/1.JPG

and this….

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Got something????

Anonymous said...

sebagai penyokong kerajaan, aku patut tegur UMNO selangor. Kalau korang nak menang, bantu lah rakyat selangor . Ada sahabat aku membuat aduan dan email kepada umno selangor, smpai sekarang tiada reply. seperti tidak diendahkan. nasihat aku, kalau RASA nak menang, dengarlah rintihan saki baki penyokong kamu ni wahai UMNO selangor.

Anonymous said...

Bukan selangor under pembangkang ke? X pun cuba adukan kat SUK. Lagi bagus rutun ke pejabat umno

Anonymous said...

kalau nak aduan lebih berkesan, masuk kat aduan rakyat TV3..cakap dah buat aduan kat BN dan Pakatan.. kita tgk mrk berbut nak settlekan masalah...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...