PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, May 26, 2012

CERAMAH PKR DAN UMNO KECOH...!!!

8 comments:

Anonymous said...

Sudahlah anwar perangai kau baiki dulu ok baru boleh cerita nak memimpin negara, bini kau wan jijah belakang taruk jugq kah Anwar? muga kau menerim balasan setimpal daripada Allah.mampus anwar

Melayu Pasir Gudang said...

Celaka Anwar...melayu sama melayu bergaduh kerana engkau, moga Allah laknati kamu.

Anonymous said...

aku tengok dua puak nie dah jadi bangang!!!!ceramah sebelah sebelah pas tu menjerit2 plak tu!!! mengalah la salah sorang! dia buat malam nie ,hangpa buat la plak malam esok!kan senang!

Tukang Komen said...

Orang bodoh je yg boleh dipusing oleh peliwat dan gay. Raja LGBT nak jadi PM.

Anonymous said...

kalau nak menipu pun agak agak lah sikit.mana ada batu terbang pada waktu malam boleh keluarkam cahaya macam "haley's comet"?
umi hafilda tak payah lah bawa cerita famili dia lagi-tak baik.kita dah tahu azmin punya hal.famili BABI dah memang sah "condemn".kita tunggu aja lah ALLAH tang balas.lagi banyak kita ISTIGHFAR lagi cepat ALLAH bantu.bawa bawa lah cerita lain;asyik cerita peribadi aja-tak seronok lah-tak tambah pahala.

Anonymous said...

org melayu gaduh kaum lain dok gelak..penipu punya anwar ibrahim..x habis menipu org melayu..

Anonymous said...

biasa laa tu sasaran tak kena..target kote bengkok nuar..tapi engkorang semua jadi kubu dia jadi benteng dia...hahahha nasib laa korang kerana mempertahankan kote bengkok dia..hahahahhahah padan muka!!!

Anonymous said...

MELAYU AKAN REBAH DIBUMI SENDIRI...SEDAR-SEDARLAH ORANG MELAYU.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...