PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, May 27, 2012

VIDEO DRAMA BARU PAKATAN PR ANWAR..!!!



Dah memang ramai yang tak suka Parti Kencing Rakyat Anwar, tu la sebab banyak hal yang berlaku. Rakyat yang menyokong Pakatan rakyat Anwar ni memang bingai dan bodoh sangat sehingga tak boleh nak memikir membezakan diantara yang baik dan yang buruk.

Jikalau Pakatan PR Anwar ni adalah dari Majoriti terbanyak, tidaklah perkara sebegini akan berlaku..?? Sebabnya senang saja, ramai golongan rakyat Malaysia yang tak suka dengan karenah pemimpin Pakatan PR Anwar. Sebab utama adalah kerana kesemuanya dari Kroni Anwar...!!!

Adegan video diatas adalah drama terbaru Anwar untuk memancing orang ramai terpedaya dengan sketsanya kerana dah terdesak dan ketandusan idea berfikir. Batu pun tak nampak, tiba-tiba berdarah..!!!

Jikalau yang baling tu dari kalangan orang upahan Anwar bagaimana..?? Malaysia kini pula macam tahu je arah orang yang akan terkena batu tu, kan dah jadi cerita menarik tu..!!?

Kelakar lah kau orang Pakatan Kencing Rakyat yang dibela Anwar..!!!

4 comments:

Anonymous said...

Lain kali kena baling najis

wari lembahpantai said...

bg pak syeikh sekeluarga dan geng-geng dia apa sj yg tak kena bg depa semuanya ....... umno! umno! umno!!! gambaran buruk yg tlh dibenam pd pengikutnya, umno nie bagai malaikat maut ..... lebih teruk & buruk drp iblis ..... lebih kejam dr firaun dan blablabla......

dah tak taw apa lagi nak dibuat dgn depa ...... yg kriminal semuanya umno!umno!umno! awat depa nie baik sgt ke??? drp cicit jahat sampai ke raja segala jahat bukan depa tak buat ..... sampai depan mata tu pun depa kata depa elok!! baik!! betui!! oh!! what a fuck!!! oh!! my, english!!!

Anonymous said...

Celaka punya kotey bengkok. Yang baling batu tu orang2 pkr lah. Haramjadah!!! Puki mak punya kaki pungkok.

Anonymous said...

Pisau karat buat x nampak
orang luka dikaki kiri
Janganlah puak2Nuar nak berlagak
Memang dh ramai orang yg benci!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...