PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, March 12, 2012

KONTROVERSI VIDEO LUCAH MELIA AIMELIA..!!!



“Kami tidak pernah melakukan ‘superimpose’ atau berniat mengaibkan dia. Apa yang kami paparkan pada blog itu benar dan kami ada bukti sahih,” kata Nor Hamzie Hambali, 27, juga pemilik blog hiburan popular, RotiKaya.com menjawab dakwaan pelakon, Melia Aimelia mengenai penyebaran gambar bogelnya baru-baru ini.

Pelakon yang sebelum ini pernah membintangi filem Karipap-Karipap Cinta itu semalam menafikan di sebuah akhbar kononnya gambar bogel yang disiarkan blog hiburan itu tidak benar dan satu fitnah yang bertujuan mengaibkan.


BUKTI...Hamzie (kanan) dan Muhamad Adie memberi kenyataan mengenai isu gambar bogel Melia.
Melia membuat laporan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mendakwa dirinya difitnah blog hiburan berkenaan.

Hamzie yang ditemui semalam menyifatkan tindakan Melia sebagai mengikut rasa marah semata-mata tanpa memikirkan kesannya kemudian hari.

“Kami ada video gambar bogel milik Melia yang diberikan seorang aktor terkenal sebelum ini. Lantas sebagai penyelia sebuah laman sesawang gosip artis hiburan, kami melaporkannya.

- MYMETRO

3 comments:

Unknown said...

tgk tu, bila kena fitnah, artis sanggup saman org yg buat fitnah. Anwar kena saman awat senyap je? Mgp x berani saman?

RH said...

Hamzie ni pun satu.
Kalau tak ada niat nak amgaibkan dia kenapa disiarkan gambarnya? Agar seantero duania boleh tengok? Itu bukan tak ada niat... itu memang niat awak. Harap2 kawan kita tu melenting, lepas tu saman hah baguslah. Aku jugaaak yg dapat nama kan.. Itu niat cara halus, paling halus.

JOMO MALAYA said...

Mohon linkkan blog saya dalam blog bro... saya dah linkkan blog bro dalam blog saya.. TQ.. pendekarawang1.blogspot.com (JOMO MALAYA)

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...