PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, February 13, 2012

MALANG RAKYAT KEDAH DAPAT KERAJAAN TAKDA PENGALAMAN..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Ye la kalau org lain lama dah boleh buat duit. Mana kerja free lani. Buka je tender pastu makup la sikit. Jgn guna nama sendiri, kengkawan bukan ke ada. Budus punya PAS. Susah2 sangat suruh la mana2 bahagian minta buat projek itu ini, dan bawa mesyuarat depa minta kos 10 juta, tambah jd 15 juta. Kalau semusim pun puas hati kalah pun. Cheh budus punya parti ni. Lain kali sblm bertanding, belajar dulu mcm mana nak urus duit. Tak reti sub kat kami ni yg ada pengalaman. Hutang pun bukan kita bayar, anak cucu lantak le. Yg penting kita laaa ni nak hidup.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...