PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, February 13, 2012

INILAH WAJAH ORANG YANG MENCETUSKAN TRAGEDI 13 MEI 1969..!!!


Sekarang kuasanya diperbesarkan lagi kepala mereka oleh pengampu terkuat dalam gabungan parti tak cukup syarat Pakatan PR. Pas rela diperkuda walaupun melanggar hukum agama melibatkan kes murtad dikalangan orang-orang Islam.

Semakin berleluasa dibebaskan oleh MB Selangor sekarang, dengan pantas meminta maaf kepada gereja terlibat dengan aktiviti kebebasan murtad dari agama Islam. Bukannya nak siasat dulu, sebaliknya sigagap pohon maaf dulu walaupun terdapat bukti sahih berlakunya kegiatan itu di gereja terlibat.

Kalau nak diikutkan suara PKR pula, memperdagangkan cerita dan bahan menarik dari kalangan ulama PAS untuk memancing penonton untuk mendengar. Diselitkan dengan lawak jenaka badut utama mereka, semuanya pasti terliur terhibur dengan aksi sang rajuna tapa.

Memperagungkan DAP dan mempersendakan PAS tak jadi melaksanakan hukum hudud yang dahulunya menyalahkan UMNO BN dalam bab ni. Pakatan mereka juga menidakkan PAS kerana puak DAP menghalang segalanya, sama juga takda bezanya...!!

Paling menarik, pakatan mereka menatang dan menyanjung orang yang mencetuskan kejadian sejarah hitam negara 13 Mei. Pakatan PR buat semua rakyat Malaysia lupa akan sejarah sebenar yang berlaku di tanah air kita.


Pakatan PR memang bahaya untuk sekelian rakyat Malaysia...!!!

9 comments:

anselmo said...

anjing tua ini lah yg disembah oleh nik aziz dan hadi awang atas arahan anwar jika nak ke putrajaya. maka disembahlah oleh nik aziz dan hadi awang kemudian diikuti lah oleh penganut yg lain (berkopiah, berjanggut sejemput, bertudung labuh tapi hati hitam legam, demi kuasa sembah setan pun tak pe. Ini bukan ajaran Islam tapi ajaran PAS, puak yg membawa fitnah kpd umat Islam. Jauhi diri dan keluarga dari puak asabiah ini.

Anonymous said...

wah cam ni rupa KEPALA BAPAK 13MEI yaaa!

Anonymous said...

hanya golongan buta hati dan bebal sajer yang akan undi hamPas ni... parti angguk sajer...parti angkat shit..parti agama sesat...

Anonymous said...

setiap blogger yg sayangkan bangsa & agama perlu menyebarluaskan gambar dan peranan babi tua ni masa 13 mei dulu pada bebudak melayu sekarang di internet, agar bebudak ni sedar betapa busuknya hati babi tua ni & kaumnya kepada melayu...dan dlm masa yg sama, kita nak tengok apa reaksi babi ni bila ceritanya dlm 13 mei tu di ketahui umum...jgn lupa yer???

Anonymous said...

buat hilang selera makan aku je nengok muka dia ni

Anonymous said...

Muka berok ni, mcm cibai bin ni, sama dgn anak dia tak percaya ujudnya tuhan. Mereka berdua adalah free thinkers. Bila lah nak jadi Mei ni balik, nak hantar naik kpl terbang balik Singapork.

Anonymous said...

Kimak lu la lim kit sial

Anonymous said...

Sejak aku sekolah rendah (1969) hingga sekarang...bila tengok saja muka dia nie...teringat aku akan peristiwa 13 May. Dia lah dalang dalam peristiwa tersebut. Yang hairan nya...kenapa pemimpin2 PAS masih takut pada cina nie.

tuan Apis said...

Tu lahhh

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...