PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, January 21, 2012

PENYOKONG PAS HAMPIR DIBELASAH DILUAR MASJID...!!!



Kejadian kecoh di perkarangan Masjid Nurul Hidayah Kg Pandan disebabkan sekumpulan jemaah yang baru selesai menunaikan solat jumaat disana telah berkumpul untuk memberi taklimat tentang AUKU di luar perkarangan masjid.

Tindakan itu dianggap amat biadap dan kurang ajar kerana langsung tak melibatkan hukum tentang agama Islam. Kumpulan itu telah digempur oleh orang ramai yang tak puas hati dengan tindakan mereka yang melakukan aktiviti salah itu diperkarangan Masjid.



Kumpulan itu dipercayai daripada pro pembangkang yang cuba melibatkan Masjid pula dalam hal ini kerana keldai mahasiswa robot telah pun disingkirkan dari Universiti. 

Inilah keldai surohan pakatan pembangkang yang cuba membuat kecoh pula didalam perkarangan Masjid setelah pertama kalinya dulu membuat "Demo" didalam rumah ibadat di Masjid Sentul dahulu membantah Datuk "T" membuat sumpah laknat.

Pakatan PR sanggup buat apa saja walaupun melanggar hukum Allah Ta'ala...!!!

10 comments:

Jeffry said...

DAH NAMA PUN PUAK KELDAI BEB. KELDAI MANE PHM BASE..KENE KASI BASE PENUMBOK BARU DIORANG PHM BROO KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

TAHNIAH KARIAH NURUL HIDAYAH KG PANDAN...
BRAVO!!!!!!

praha2 said...

namo pun keldai? apo perangai pun macam keldai lah. dio adik beradik baral.
eden nak cakap-tak payah lah nak merngeret rakyat untuk bersimpati. kalo tak bolih belajar borhontilah. ramai yang lain nak masuk menaro gading tu. eden harap oran melayu jangan terikut ikut perangai keldai baral ni. Amin

Anonymous said...

Tahniah utk qariah Masjid Nurul Hidayah Kpg Pandan....jangan biarkan kaldai2 mncemar kesucian rumah ibadat kite...
Cukup2la kaldai2 itu di perbodohkn oleh pmbangkang jgn kite semua pon terikot dgn kebangangan mereka...
Jika kite xmenjaga agama, bangsa n negara kite ..nak harap ultra kiasu tu ke yg jaga?....pikir2la sendiri

budakkampong said...

tindakkan yang baaaaeeeekkkk punya,puak pembangkang ni takda keja lain,siang malam politik ja depa tau, fikir la mcmna nak majukan ummah, tntang AUKU tu biar yang berkenaan selesaikan.. org suruh belajar bagi pandai,puak ni lagi belajar lagi jadi bodh..

Anonymous said...

setinggi tinggi tahniah kpd melayu beriman di masjid itu krn berani menegakkan kebenaran dgn tangan mereka.....kami doakan dr jauh semoga kebatilan puak koyak rabak diketuai anuar itu akn terkubur jua.

gombakharapan said...

Salam Tuan , harap dapat tuan link kan blog sy ke blog hebat tuan , blog tuan tlh sy link kan ke blog saya http://gombakharapan.blogspot.com

Anonymous said...

Sempat tak pakcik baju melayu tu hempok si botak tu ngan bata? harap sempat bior botak tu balik rumah tumbuh lagi satu kepala wakakakakakaka!!!!

Anonymous said...

elok pun..mmg patut..niat pegi masjid nk meyimpg hal lain..

Anonymous said...

tahniah kariah mesjid nur hidayah kg pandan!...sebenarnya juak2 pkr ni dah tak ada modal, dah tersepit...orang2 melayu dah sedar tembelang n kencing nuar!...mereka dah bosan dan akan menentang segala pembohongan dan penipuan nuar perosak kedamaian dan perpaduan melayu!hidup kariah nurhidayah!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...