PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, January 20, 2012

KEJATUHAN ISLAM DAN MELAYU DIMALAYSIA ANGKARA ANWAR IBRAHIM...!!!



Sehingga kepada saat-saat debaran terakhir melayu islam pakatan PR menunggu keputusan perbicaraan panjang itu, harapan itu masih memuncak tinggi, panas dan penuh optimistik.

Tetapi bila keputusan diumumkan tiada suara meneriakkan suatu kemenangan besar, sebaliknya sepi bersama dengan lenyapnya slogan dan suara bebaskan Anwar oleh kebanyakkannya Melayu Islam pakatan PR.

Harapan untuk melihat Anwar keluar dari penjara atas kemenangan Pilihan Raya Umum Ke-13 seperti keluarnya Nelson Mandela dan Recep Tayyip Erdogan daripada penjara dalam sorak gempita rakyat dengan iringan sajak-sajak para penyair atau seorang penyair telah berterbangan seperti debu dalam degupan jantung para penyokongnya yang kecewa kerana semua strategi politik PKR telah hancur berkecai.

Mimpi indah telah bertukar menjadi mimpi ngeri tidak sahaja kepada Anwar sendiri tetapi kepada melayu islam dan parti-parti pakatan pembangkang, sekali gus mengubah pandangan masyarakat Cina yang selama ini sukar untuk dibaca.

Kalau reaksi akhbar-akhbar Cina dapat dijadikan ukuran maka ternyatalah bahawa sikap mereka yang begitu positif terhadap masa depan mereka di tangan Anwar telah bergoncang, yang selama ini diyakini akan dapat memantapkan perpaduan dalam pakatan pembangkang untuk menuju ke Putrajaya.

Masalah baru pula Wan Azizah cuba melabel suaminya sebagai "Anugerah Tuhan", Badrul Amin cuba menjual anwar ibrahim sebagai Imam Mahadi...layakkah anwar dengan gelaran-gelaran itu?


Atau adakah anwar seorang pekerja setia kepada mereka yang menyembah mata satu?

5 comments:

Ghazali said...

Saya menyokong penuh tajuk artikel ini.
KEJATUHAN ISLAM DAN MELAYU DIMALAYSIA ANGKARA ANWAR IBRAHIM...!!!

Ini tidak dapat dinafikan lagi kerana di zaman DSAI lah kaum bukan Melayu di Malaysia mula menunjukkan kuku dan taring mereka yang sebenarnya melalui tuntutan-tuntutan yang kadang kala tidak munasabah. Termasuklah tuntutan dari pihak bumiputera di Sabah & Sarawak yang masa dahulu kurang kedengaran. Masa dahulu yang saya maksudkan ialah era Dr. M.

Sememangnyalah benar dan 100% benar bahawa DSAI ialah penjatuh dan penghancur Islam dan Melayu di Malaysia. Marilah kita sama-sama mempastikan ianya TIDAK AKAN BERLAKU.

zack said...

tapi bagi saya yg betul@ menjatuhkan org melayu ni bekas perdana menteri kito yg mangkuk Tun Abdullah badawi dia nilah yg penyebab utamanya...melepaskan dsai dari tahanan penjara

Unknown said...

Bila Anwar dah naikkan Khalid jadi Exco Agama, tambah lajulah kejatuhan Islam!!

KHALID KAKI PEREMPUAN? PAS KENA KENCING? Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

tajuk ni memang tepat.bukan dia sorang ynag jadi syaitan melingkupkan islam dan melayu tetapi ada dua ekor dajjal lagi iaitu nik aziz dan hadi awang(tak layak memakai gelaran haji )

Anonymous said...

PAS sekarang menjadi pencacai, penjilat lendir dan pengangkat najis DAP kerana sanggup bersekongkol dengan mereka demi menjatuhkan UMNO.

Jika UMNO tumbang, adakah PAS akan untung. Ya, PAS akan untung kerana mereka akan terus menjadi pencacai, penjilat lendir dan pengangkat najis DAP.

Dan ketika itu, menangis air mata darah pun dah tak guna. PAS dah kena tipu dan seluruh bangsa Melayu akan merempat di bumi sendiri.

Berfikirlah sejenak ...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...